Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door amber13
#342125
Max is nogal gauw uitgekeken op z'n voer, dus met de Smuldier mix ik dan gewoon 2 smaken door elkaar (bv compleet en kip), is dit eigenlijk wel goed? En wat zijn andere suggesties om het aantrekkelijk te houden?
Inmiddels ben ik met m'n versschrift 8) begonnen, en ik vind het bijna jammer dat ik alles zo voorzichtig moet proberen, het liefst zal ik ze nu gelijk een bot of kippenekje geven, ben zo benieuwd wat ze er van vinden :P ;D
Door danou2004
#342138
Heb je het al eens geprobeerd om warm water over het voer te gooien?hoeft maar een drup te zijn maar dan gaat het wat geuren en dan eten ze het meestal wel. succes
Door danou2004
#342147
ik heb zelf ook wel eens gemengd met rodi toe ze dat nog kreeg maar nu krijgt ze cb en sprint ze de bench al in als ze die rode verpakking ziet terwijl het nog niet eens etenstijd is.gewoon blijven proberen maar wel verantwoord natuurlijk
Door amber13
#342155
Met warm water erbij vind hij idd wel erg lekker (erg handig ook als ik het weer eens niet op tijd ontdooit heb :-[) maar dat kan ik toch niet elke keer doen? Gaan er dan geen belangrijke voedingsstoffen verloren?
Wel makkelijk dat er zoveel smaakjes zijn, nu gebeurt het nog maar heel soms dat Max geen zin heeft, maar lang niet zo vaak als met die vieze brokken :P ;)
Door amber2
#342192
Ik zou de compleet en enkelvoudige versies van Smuldier mengen in de verhouding 3:1. Dus bijvoorbeeld 300 gram compleet en 100 gram kip, hart of pens. Anders kom je in problemen met de calcium/fosfor-verhouding (aan de enkelvoudige versies is geen calcium toegevoegd).
Door amber13
#342503
[quote="amber2"]
Ik zou de compleet en enkelvoudige versies van Smuldier mengen in de verhouding 3:1. Dus bijvoorbeeld 300 gram compleet en 100 gram kip, hart of pens. Anders kom je in problemen met de calcium/fosfor-verhouding (aan de enkelvoudige versies is geen calcium toegevoegd).
[/quote] Op dit moment meng ik het ook ongeveer zo, dat er net even een ander smaakje door zit is al genoeg. Wat ik me idd afvoeg was of hij dan al z'n voedingsstoffen binnenkrijgt, maar dat zit dus wel goed :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door