Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marion
#339022
Heeft er iemand foto's van het verschil tussen lamspens en geitenpens?
Ik heb het idee dat lamspens lichter is en geitenpens wat groeniger. EN ik heb dus ook het idee dat ze met de lamspens steeds staan te mutsen en de geitenpens gewoon veel lekkerder vinden ???
Maar ik gooi altijd alle pens door elkaar in de diepvries dus weet niet zeker wat het verschil en of je uberhaupt wel verschil kan zien ;)
Wie o wie weet het verschil?
Door 202spots
#339035
Marion schreef: Heeft er iemand foto's van het verschil tussen lamspens en geitenpens?
Ik heb het idee dat lamspens lichter is en geitenpens wat groeniger.
Ik heb alleen deze gewassen lam/schapen pens,ik weet niet hoe geit pens er uit ziet.
Afbeelding
Door jeanne
#339431
202spots schreef: Ik heb alleen deze gewassen lam/schapen pens,ik weet niet hoe geit pens er uit ziet.
Afbeelding

wat kijkt dat wit?????
Door 202spots
#339673
jeanne schreef: wat kijkt dat wit?????
Ik kan hier geen vuile pens krijgen Jeanne,mag niet met inhoud verkocht worden,dus alles moet eerst uitgespoeld/schoongespoeld voordat het in de winkel komt. :-\
Maar de pens word normaal gesproken alleen maar in mexican cooking voor mensen gebruikt,dus moet wel gewassen worden...Wel jammer hoor.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#339702
202spots schreef: Ik kan hier geen vuile pens krijgen Jeanne,mag niet met inhoud verkocht worden,dus alles moet eerst uitgespoeld/schoongespoeld voordat het in de winkel komt. :-\
Maar de pens word normaal gesproken alleen maar in mexican cooking voor mensen gebruikt,dus moet wel gewassen worden...Wel jammer hoor.
Als je deze pens gewend bent dan zal vuile pens toch echt wel schokkend zijn Dory :o ;D
Die leg je echt niet op een bord, zelfs niet voor een foto :-X
Laatst gewijzigd door sylvia op za 25 jun 2005, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Marion
#339757
Ik zal zelf de volgende keer foto's maken van de geitenpens. Die is wel vuil maar misschien dat iemand anders dan nog een foto van vuile lamspens heeft ter vergelijking :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#340952
Ja ik wel. Zodra de lamspens weer ontdooid is en gegeten wordt zal ik hem fotograferen.
Nu ik de foto van de gewassen pens van Dory heb gezien, kan ik me bijna voorstellen dat mensen die dingen dus echt eten :-X
Door 202spots
#340979
Pauline schreef: Ja ik wel. Zodra de lamspens weer ontdooid is en gegeten wordt zal ik hem fotograferen.
Nu ik de foto van de gewassen pens van Dory heb gezien, kan ik me bijna voorstellen dat mensen die dingen dus echt eten :-X
Het is eigenlijk niet mijn pens hoor ;D ;D ;D
Maar wanneer er stukjes in de Menudo zitten dan is 't best om te eten...
dus als je wat pens over hebt???? ;D ;D 8)

Menudo (Tripe Soup)
http://fooddownunder.com/cgi-bin/recipe.cgi?r=162272
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door