Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sam22
#340908
Hallo,

Als alles meezit heb ik vanavond mijn eerste zakje kippennekken. Ik wil straks op de lange termijn ws gaan barfen dus ben druk aan het lezen.... :o en wil graag gewoon de eerste paar maanden nog even KVV voeren (of evt erbij)...zodat ik zeker weet dat ze alle voedingsstoffen binnen krijgt. Ik pruts al wel wat met groente mixjes en fruit/yoghurt hapjes (wel in kleine hoveelheden) vooral om te proberen of ze dat wel lekker vind en dat vind ze gelukkig helemaal heerlijk!

Maar goed de vraag... mijn Staff pupje (12 wkn) staat al volledig op Carnibest en wou nu dus eens kijken hoe en wat ze gaat doen met een kippennek. Maar is dat niet te vroeg voor de kleine, de meningen verschillen nog al dus ben even de weg kwijt?? en ik neem aan dat er wat van de hoeveelheid carnibest af moet, maar hoeveel gram haal je er dan af als je er bv. een nek bij geeft?? Nou ja ik zie het wel verschijnen....

Groetjes
Samantha
Laatst gewijzigd door Sam22 op ma 27 jun 2005, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#340953
Samantha ik heb in een andere vorm dezelfde vraag gesteld onder de titel op welke leeftijd begin je met botjes?
Door Doedels
#341300
Het gewicht van de kippennek haal je van de hoeveelheid kvv af. Een pup van 12 wkn kan makkelijk een kippennek aan. Ik zou hem wel vasthouden zodat de pup leert dat ze netjes moet knagen.
Door Marion
#341356
wat een droppie trouwens :-*
ik was vandaag bij de garage en daar liep ook een stafford pup rond. Hij hing heel de tijd in mijn broekspijpen en toen stuurden ze hem naar binnen maar verder was het wel een lieffie ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door