Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mika
#340316
Onze Mika ( 7 jaar ) is normaal loops geweest ( 3 weken ) en nu na 2 weken weer, sedert eergisteren nogal veel bloedverlies . Voor de rest eet ze goed & wandelt ook, ze ziet er niet ziekjes uit . Is dit normaal ? heeft hier iemand nog ervaring mee gehad ?
Toch een beetje ongerust,
Lydie
Door Truus
#340359
Ik heb er geen ervaring mee maar zou even de D.A. bellen.Ik weet wel dat pas 8-10 weken na het einde van de loopsheid, de baarmoeder pas weer tot rust is gekomen. Soms kan er dan nog wat taaie melkachige uitvloeiing uit de baarmoeder komen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#340450
Nee, dat is niet normaal en klinkt voor mij als een mogelijke baarmoeder ontsteking! Neem contact op met je DA en neem ook zoals Karin al zei haar temparatuur even op.

Hoe is het nu met Mika?
Door mika
#340931
Zijn vandaag naar DA geweest, 't is wel degelijk een open baarmoederonsteking met veel slijmerig bloedverlies tot gevolg, zodat ze morgen (weer) geopereerd zal moeten worden . Hopelijk is ze dan spoedig weer ok .
Bedankt voor jullie reakties,
groetjes Lydie
Door Truus
#340990
mika schreef: Zijn vandaag naar DA geweest, 't is wel degelijk een open baarmoederonsteking met veel slijmerig bloedverlies tot gevolg, zodat ze morgen (weer) geopereerd zal moeten worden . Hopelijk is ze dan spoedig weer ok .
Bedankt voor jullie reakties,
groetjes Lydie
Mmmm :-\ dus toch. Sterkte morgen Lydie, ik hoop ook dat ze snel weer opknapt.
Door Lind@
#341564
mika schreef: Zijn vandaag naar DA geweest, 't is wel degelijk een open baarmoederonsteking met veel slijmerig bloedverlies tot gevolg, zodat ze morgen (weer) geopereerd zal moeten worden . Hopelijk is ze dan spoedig weer ok .
Bedankt voor jullie reakties,
groetjes Lydie
Sjee zeg! Ik heb dat met Sunna ook meegemaakt, loops, baarmoederontsteking die met medicijnen weer overging, even later weer gerommel en de da dacht aan baarmoederontsteking, toen hij haar ging castreren bleek ze op het punt te staan weer loops te worden! Dat alles in 6 weken na het eind v/d loopsheid.
Veel sterkte en beterschap!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door