Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jo
#340325
Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen, maar ik ben er wel heel nieuwsgierig naar..
Tot welke leeftijd kunnen de ogen van een pup nog verkleuren?
Door K@rin
#340355
Volgens mij hebben ze de juiste kleur, wanneer je de pup na 8 weken ophaalt ........
Wij kijken er dan altijd naar of ze mooie donkere ogen hebben.
Wanneer Pyr-pups op die leeftijd (te) lichte ogen hebben, worden die vaak nog lichter naarmate ze ouder worden (dan bedoel ik na ca. 5 jaar)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#340371
Bij de Boppers weet je met 5 weken wel of ze blauw of bruin zijn. Bruine ogen kunnen in de loop van het 1ste jaar nog wel ietsepietsie donkerder worden, maar algemener is dat je uitgaat van de oogkleur bij een week of 8. Grote veranderingen zullen niet meer optreden.
Door Jo
#340391
Nou dáár ben ik echt hartstikke blij mee..
Kaya is nu 11 weken en heeft een stel prachtige groen/grijze ogen.
Ik had het echt jammer gevonden als die bruin hadden geworden!
Dames bedankt voor jullie reacties ! ;)
Door Truus
#340395
Jo schreef: Nou dáár ben ik echt hartstikke blij mee..
Kaya is nu 11 weken en heeft een stel prachtige groen/grijze ogen.
Ik had het echt jammer gevonden als die bruin hadden geworden!
Dames bedankt voor jullie reacties ! ;)
Dat is zeker mooi !!! Hoe gaat het met Kaya?
Door Jo
#340404
Het gaat hartstikke goed met Kaya.
Ze is inmiddels 11 weken en weegt 9150 Gram.
Vanmorgen is ze voor het eerst met Marco mee geweest om kennis te gaan maken met het KNPV team waarbij ze gaan trainen.
Ze vond het helemaal geweldig !!
Ze is nog steeds onwijs lief, reageert heel enthousiast op mensen en honden.
Is ( zo goed als) nergens bang van en vind alles helemaal geweldig !
Ze leert super snel en heeft er nu al voor gezorgd dat we niet eens meer het gevoel hebben dat we een pup in huis hebben.
Ze ziet er ook heel mooi uit,heeft een mooie tekening en een roetzwart smoeltje met een stel prachtige ogen en ze heeft een Goddelijk lijntje..
En ze glimt zo mooi dat ze van de week door iemand geroepen werd onder de naam 'SPIEGELTJE'!!

Maar ik ben helemaal niet trots op haar hoor ! ;) :D

p.s Marco heeft zojuist de foto van Kaya aangepast. Deze is vorige week gemaakt ! ;)
Laatst gewijzigd door Jo op zo 26 jun 2005, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#340412
Daar mag je ook trots op wezen Jo ;). Wat een kanjer he, geweldig dat het zo klikt en het zo goed gaat. Marco is er helemaal mee in z'n sas :D. Nu nog lekker werken met haar. Fijn voor jullie hoor! Dat is echt genieten :-*
Door Ine
#340527
;D ;D ;D
Dat goddelijke lijntje, daar hebben jullie dus mooi voor gezorgd!
Houden zo en ik hoop haar toch ooit eens in het echt te zien, dit mazzelpikkie :-*
Door Lizzy
#340630
Wat een plaatje is ze he! En die oren, geweldig gewoon. Ik hoop voor jullie dat haar oogjes zo licht blijven Jo. Dat is inderdaad heel bijzonder!
Door Jo
#341917
Lizzy schreef: Wat een plaatje is ze he! En die oren, geweldig gewoon. Ik hoop voor jullie dat haar oogjes zo licht blijven Jo. Dat is inderdaad heel bijzonder!
Hahahaha bijna iedereen heeft het over haar oren !
Niet zo gek ...ze zijn ook zo onwijs groot !! :o ;D ;D
En die ogen...die vind ik echt waanzinnig hoor.. vooral als we in de zon lopen.. dan glimt die zwarte smoel helemaal erg en komen haar kijkertjes nóg mooier uit.
'tIs echt een lekker wijffie hoor...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door