Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door pup
#340334
Onze Buck (17 weken) heeft de laatste paar dagen weinig trek in eten. Normaal sjeest ie op zijn bak af en nu moet ik hem roepen en hem naar zijn etensbak lokken. Hij eet veel minder gulzig dan anders en laat soms wat staan. Hij krijgt overigens Carnibest.
Nu heeft hij enkele tandjes verloren en is dus duidelijk aan het wisselen. Kan ik er vanuit gaan dat zijn eetlust daardoor verstoord is? Verder is hij net zo druk en duivels als normaal ;D ;D. Koekjes en andere snacks vind ie ook nog steeds het einde. Dus daar merk ik geen verandering aan.
Wat zijn jullie ervaringen?
Door Lizzy
#340340
Mijn ervaring is dat tandenwisselen nogwel eens pupjes opleverd die niet willen eten en soms zijn ze zelfs sloom en gewoon algeheel niet lekker ervan. Geef je pup maar lekker iets om op te kluiven, daar hebben ze vaak behoefte aan. Het kan overigens ook door het weer komen. Hier zijn ze ook net een tikje minder enthousiast als normaal. Het kan zelfs zijn dat je teveel geeft. Hoe is hij, slank, mollig?
Door Truus
#340344
Ik zou even geen koekjes en snacks geven. Misschien vindt hij dit lekkerder dan zijn eten in de etensbak. Hier aten ze met het warme weer ook niet zo als anders trouwens.
Door pup
#340346
Hij is niet superslank, ook niet echt mollig. Vorige week bij de dierenarts geweest: prima op gewicht!!
Hij kluift de hele dag aan bullepees, FF rawhide, tafelpoten, flostouwen, mijn handen :-\ enz. En verder is hij helemaal niet slomer of minder actief. Hij is juist errug druk en gigantisch aan het donderjagen.
Moet ik hem misschien wat minder te eten geven?
Door pup
#340350
[quote="Truus"]
Ik zou even geen koekjes en snacks geven. Misschien vindt hij dit lekkerder dan zijn eten in de etensbak. Hier aten ze met het warme weer ook niet zo als anders trouwens.
[/quote]
Mmmm....ja....hij kluift inderdaad wel op allerlei lekkers de hele dag door. En zo af en toe een oefeningetje met wat lekkers.....Hij komt in ieder geval niks te kort :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door