Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door debby
#339865
Onze honden krijgen vaak wat aanvullend van smuldier, de vleesvariant.

Nu hebben we er een kitten bij dus ik dacht zal het eens proberen en wonderbaarlijk vind hij het heerlijk.
Nu geef ik hem dus de smuldier vlees variant en krijgt hij kippen nekken geknipt die hij ook graag eet.

Verder eet hij gewoon zijn brokjes met de andere katten.
ook kwa vlees eet hij verder niets, sardientje's gaan er wel weer in.

Maar dit lijkt me niet voldoende en wat te eenzijdig toch ?

Nog hellemaal geen ervaring met katten, de andere eten het ook beslist niet.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#339932
De brokjes zou ik de deurr uit doen, blaasgruis is een van de meest voorkomende mankementen bij de hedendaagse kat, dit wordt hoofdzakelijk door brokken veroorzaakt. Er zijn verschillende soorten versvlees die voer voor de katten verkopen, als je het voer van de honden wilt geven kun je daar spiervlees naast voeren en kippennekken is ook goed, misschien als je je honden eens pens geeft dat je je kitten dat ook geeft.
Duck verkoot ook enkelvoudig voer dit kun je ook aan je katten erbij geven.
Door debby
#339992
de brokje de deur uit gaat niet, aangezien er hier nog veel meer katten lopen die het beslist niet eten.

de kvv voor katten heb ik al geprobeerd, van prins tot duck en dat eet hij niet. >:(
en de andere ook niet, ze vers toch dagelijks voor ze neer en blijf het proberen.

thx voor je antwoord.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#339994
debby schreef: de brokje de deur uit gaat niet, aangezien er hier nog veel meer katten lopen die het beslist niet eten.

de kvv voor katten heb ik al geprobeerd, van prins tot duck en dat eet hij niet. >:(
en de andere ook niet, ze vers toch dagelijks voor ze neer en blijf het proberen.

thx voor je antwoord.
Lusten die anderen ook geen blik?
Door Borke
#340540
Mijn katten wilden ook geen Prins.
BIBI en Carnibest zijn veel 'bloederiger' en wordt hier met meer smaak gegeten.
Prins vind ik er meer uit zien als uitgedroogd gehakt wat over de datum is....
Door debby
#340815
sylvia schreef: Lusten die anderen ook geen blik?
Ja ze lusten blik, maar krijgen ze zelden.
Heb het al geprobeert te mengen als je daar op doelde ;)
en daar trappen ze niet in, ze zijn erg kieskeurig heel erg jammer.

de Bibi heb ik geprobeert, cb is hier niet verkrijgbaar maar zal eens kijken of ik er via kenissen aan kan komen.
toch de moeite om het te proberen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#343234
debby schreef: bedankt voor jullie antwoorden, neem aan dat jullie het voor deze gevallen ook niet weten ;D
Het blijven katten natuurlijk ;D
Door debby
#347102
sorry lees het nu pas :-[

gisteren had ik de gf mix voor de honden gemaakt,


Draai ik me even om, zit ie het met smaak op te eten ???

wie weet word het nog wel wat met hem, en moet ik gewoon geduld hebben.
was laatst de runder strotten aan het klein hakken, en in zakkjes te proppen, zat hij ook uivoerig op een stuk te kauwen ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#348467
Er zijn niet veel katten die groenten eten, ze hoeven het ook niet te eten, maar als ze het lekker vinden is er niets mis mee natuurlijk.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door