Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#335778
Ken je die super geweldige dentasticks?
die fantastische dingen waar ze prachtig mooie tanden van krijgen?
>:( Spul plakt juist als de @##^$ daar moeten ze nou schone tanden van krijgen, de honden kregen er gister eentje van oma, krijgen ze normaal nooit, hondenkoekjes vind ik zoiezo troep, maar goed, ze had het speciaal gekocht en dat was wel weer lief bedoelt...
Het plakte als een gek en ze hebben een hele tijd zitten smekken en klieren met hun tong, omdat het overal zat en ze het niet weg kregen...
Toen in de bek keek, zat het aan alle tanden geplakt, wat een troep!
En dan durven ze nog te beweren dat het de tanden schoon houd!!!
:-X >:(
en zoiets gebeurt met brokken denk ik ook en dat resulteert zich (neem ik aan?) in tandplak :-\
#339875
[quote="Rovanna"]
Kan iemand mij vertellen hoe lang een hond botten moet kauwen voordat zijn kiezen weer schoon zijn? Ik heb namelijk een herplaatser die 6,5 jaar brokken heeft gevreten (de arme ziel ::)) en sinds hij bij mij is barft. Zij kiezen zitten werkelijk onvoorstelbaar onder de plak.
[/quote]

Ik vrees dat je het eerst met een krabbertje weg moet halen. Want zo langzamerhand had dat wel schoon moeten zijn.
#339898
[quote="Rovanna"]
Denk je dat het werkt met van die hondentandpasta?
[/quote]

Nee, met een krabbertje bedoel ik dit:

Afbeelding

Hiermee moet je echt het tandplak (en ik denk dat het echt tandsteen is) eraf krabben. Daarna polijsten.
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 25 jun 2005, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door