Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeannie
#338763
Hoi Allemaal!
Een tijdje niet op Barfplaats geweest, ivm kapotte computer en heftige verbouwing thuis. Met Max gaat alles nog steeds hartstikke goed gelukkig. Ons vertrouwen groeit en groeit!
De laatste dagen met dit warme weer heeft ie nogal veel gezwommen, en nu ruikt zijn ene oor een beetje!
Het is niet rood of echt vuil, we maken het ook met grote regelmaat schoon met epicare (van de DA) heeft iemand tips? Is dit een (beginnende) ontsteking of zo? Hij krabt niet opvallend veel, het is niet pijnlijk en hij schudt ook niet opvallend veel met z'n kop. Alvast bedankt voor de reactie en groetjes,
Door Anneke V
#338865
Komt er veel vuil uit als je zijn oor met epicare uitkuist???

Onze hond krabte veel aan zijn oor & flapperde veel, wij kuisten dit ook uit met epicare & er kwam altijd zoveel vuil uit!!!!!!!!!! Zijn oor stonk ook.... Uiteindelijk bleek in de dierenkliniek dat hij een stop in zijn oor had van teveel oorsmeer & vuil :-\

Ze hebben die eruit gehaal & dan moesten wij 2x/dag zijn oor met epicare uitkuisen.
Door Lizzy
#338932
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat!! Onze Brutus heeft ook een beetje last van z'n oor sinds ie gezwommen heeft. Ik maak het vooral heeeeeel goed droog. En dat helpt, geloof ik, wel.

Ik lees altijd zeer goede berichten over Specicare oorreiniger. Misschien moet je die anders eens proberen. En nogmaals, goed afdrogen lijkt hier goed te helpen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door