Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door "inge"
#338124
Voor onze Music geen CB meer. Ik heb het wederom geprobeert en net als de vorige keer gaat het drie dagen goed en dan beginnen de problemen. Buikpijn ,kramp, diaree met bloed , overgeven en niet meer willen eten. :( Hij is weer terug op de Duck en dat blijft zo. Geen enkel probleem. Django blijft lekker wel op de CB. Die vindt het heerlijk en doet het er prima op. Alle partijen tevreden !!
Door pollekind
#338162
Ja soms wil ik ook wel eens wat geven aan mijn hondje en dan blijkt ook dat ze er niet tegen kan.Jammer is dat hè :(?Ik weet niet zo goed wat het is,maar ons ene Cavaliertje krijgt van heel veel soorten voer jeuk.Ze vond bv de duck Uitmuntend en Duck Pens compleet echt heerlijk,maar ze krabde zich kapot.Dus zodoende heeft ze heel lang Energique nr.4 gegeten en sinds 3 weken eet ze energique nr.1 en dat gaat tot op heden nog steeds goed(afkloppen ;).Maar mijn andere hond eet wel Duck en die heeft nergens geen problemen mee.Ze hoeven van mij niet allebei het zelfde te eten,maar het zou natuurlijk wel makkelijker zijn met kopen.Maar ja maakt niet uit :)
Door rayfin
#338515
Heel verstyandig om goed te kijken hoe je hond op de voeding reageert.
Mijn hondjes houden van veel variatie dus wissel ik nogal eens tussen de verschillende merken vers vlees.
Door pollekind
#338631
[quote="rayfin"]
Heel verstyandig om goed te kijken hoe je hond op de voeding reageert.
Mijn hondjes houden van veel variatie dus wissel ik nogal eens tussen de verschillende merken vers vlees.
[/quote]
Ja ik zou ook wat vaker willen wisselen omdat ze dan weer es wat anders kunnen eten,maar ja als ze er ziek van worden of problemen mee krijgen,dan hou ik het voor de probleem-eter bij ons maar op 1 soort.De andere 2 honden krijgen hier wel eens een ander smaakje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door