Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3378088
Lekker genieten Oliver, van je bad... Het is er echt weer voor :)
Mooie foto, die laatste, van Jeppe!

Gisteren gespot;
DSC_2784-01.jpeg
DSC_2784-01.jpeg (5.47 MiB) 1893 keer bekeken
Door zurca
#3378200
Stond ik daar met mijn mobieltje foto's te maken tussen een half leger aan fotografen met lenzen zo groot dat ze achteruit moesten om 'm op de foto te krijgen :biggrin2:
Dit is Hubertus, het "beroemde" Edelhert van Park de Hoge Veluwe. Een dier wat zich weinig aantrekt van het publiek en zolang hij zin heeft blijft hij staan waar hij staat. Wij hebben een jaarkaart van het park en dit was de eerste keer dat ik 'm zag. Imposant dier!
Door src_esther
#3378203
zurca schreef:Stond ik daar met mijn mobieltje foto's te maken tussen een half leger aan fotografen met lenzen zo groot dat ze achteruit moesten om 'm op de foto te krijgen :biggrin2:
Dit is Hubertus, het "beroemde" Edelhert van Park de Hoge Veluwe. Een dier wat zich weinig aantrekt van het publiek en zolang hij zin heeft blijft hij staan waar hij staat. Wij hebben een jaarkaart van het park en dit was de eerste keer dat ik 'm zag. Imposant dier!
;D
Zeker een imposant dier met nog imposanter gewei. Gut, je zal het maar op je hoofd moeten meezeulen...
Door fransbulletje
#3378293
Paar uurtjes Wildlands...
DSC00457.JPG
DSC00457.JPG (5.53 MiB) 1696 keer bekeken
DSC00443.JPG
DSC00443.JPG (5.54 MiB) 1696 keer bekeken
DSC00452.JPG
DSC00452.JPG (3.98 MiB) 1696 keer bekeken
Door zurca
#3378294
En dan is zijn gewei nu nog niet volledig uitgegroeid. De bovenste vertakkingen moeten nog wat groeien, dan gaat het "velletje" eraf en zal zijn gewei weer in volle glorie te bewonderen zijn.
Verbazingwekkensd hoe snel na het afwerpen zo'n gewei weer groeit!

Elvira, vooral die laatste foto is erg leuk ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door