Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#337655
Kan ik dit gewoon bij de DA (drogist he ;)) halen, want bij de reform winkel hadden ze het niet.
Door Lizzy
#337660
Nee. Bij de Drogist hebben ze dit niet en bij reformwinkels ook niet. Vetsem = voor dieren! Je moet hiervoor naar een dierenarts of het bestellen bij bijv. puurnatuur of bij dumuchi.nl
Door Laura2004
#337671
Bij www.puurnatuur.nl zie ik niet hoe ik het kan bestellen en bij die andere heb ik een creditcard nodig. Ik heb net wel een DA gebeld die op de site van puurnatuur stond. Die zou dat middel moeten hebben, maar dat was niet zo en die raadde mij meteen aan om Ziggy te laten sterriliseren. >:( En hij zei dat hij niet zo van de homeopathische middelen is, dus wel raar dat hij op de site stond :-\
Laatst gewijzigd door Laura2004 op di 21 jun 2005, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#337672
Je kan het waarschijnlijk gewoon bij de apotheek bestellen. ff rondje apotheken bellen. Heb ik vanochtend ook gedaan.
Door Lizzy
#337674
Laura2004 schreef: Bij http://www.puurnatuur.nl zie ik niet hoe ik het kan bestellen en bij die andere heb ik een creditcard nodig. Ik heb net wel een DA gebeld die op de site van puurnatuur stond. Die zou dat middel moeten hebben, maar dat was niet zo en die raadde mij meteen aan om Ziggy te laten sterriliseren. >:( En hij zij dat hij niet zo van de homeopathische middelen is, dus wel raar dat hij op de site stond :-\
Nou, puurnatuur maar eens een mailtje over sturen want dat kan natuurlijk echt helemaaaaaal niet!!!

Ik heb het inderdaad ook een keer bij de apotheek besteld, maar dat duurde erg lang en ik had een hoop gezeik ermee (want dat was voor dieren en dat kon ik niet bij een mensenapotheek bestellen blablablaba) en toen wilde ze het eindelijk bestellen maar mijn bestelling niet telefonisch accepteren, dus moest ik er heen. Sindsdien bestel ik het dus liever via Internet. Snel en betrouwbaar. En volgens mij heb je bij Puurnatuur helemaal geen creditcard nodig: http://www.edera.nl/help.htm
Door Laura2004
#337676
Lizzy schreef: Nou, puurnatuur maar eens een mailtje over sturen want dat kan natuurlijk echt helemaaaaaal niet!!!

Ik heb het inderdaad ook een keer bij de apotheek besteld, maar dat duurde erg lang en ik had een hoop gezeik ermee (want dat was voor dieren en dat kon ik niet bij een mensenapotheek bestellen blablablaba) en toen wilde ze het eindelijk bestellen maar mijn bestelling niet telefonisch accepteren, dus moest ik er heen. Sindsdien bestel ik het dus liever via Internet. Snel en betrouwbaar. En volgens mij heb je bij Puurnatuur helemaal geen creditcard nodig: http://www.edera.nl/help.htm
Het was al gelukt. (zie bovenstaand berichtje) Ik vond het ook niet zo'n gezellig gesprek met die DA. Net of ik belde om me te laten vertellen dat ik mijn teefje moet laten sterriliseren. Hij stond erbij omdat hij schijnbaar een paar producten van vsm verkoopt. Hij vond het maar flauwekul homeopathie.
Door Laura2004
#337678
Dit middel kan verder geen kwaad toch? Ik heb gelezen wat het is en dat bevalt me wel. Kan je dit ook meerdere keren gebruiken of niet? En zal Ziggy nu iedere keer schijnzwanger worden na haar loopsheid?
Door Lizzy
#337695
Nee, het middel kan geen kwaad en je kunt het rustig gebruiken. Ook bij meerdere schijnzwangerschappen. Ik heb geen idee of ze nu iedere keer schijnzwanger zal worden, maar ik schat in dat die kans groot is.
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 21 jun 2005, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
#337720
Laura2004 schreef: Dit middel kan verder geen kwaad toch? Ik heb gelezen wat het is en dat bevalt me wel. Kan je dit ook meerdere keren gebruiken of niet? En zal Ziggy nu iedere keer schijnzwanger worden na haar loopsheid?
ik hoop dat t zal werken.
essie is nadat we dit middel hebben gegeven nooit meer schijnzwanger geworden trouwens.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door