Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door - pien -
#3374589
We vallen in de prijzen: het ging niet helemaal lekker met Rocco z'n gebit (toen hij hier kwam had hij al tandsteen) en nu moet hij echt onder narcose om de boel aan te pakken, ondanks z'n geknaag op karkassen en het eten van penslap en kopvlees...
Zeven mei gaat het gebeuren.
#3374592
Ah, jullie hebben ook zo'n periode dat je geld te veel hebt en je dus maar zo vaak mogelijk de dierenarts opzoekt om zo snel mogelijk weer straatarm te worden? :biggrin2: Zo'n voorjaar hadden wij ook. :biggrin2:

Sterkte met de ziekenboeg! :-*
#3374594
Anne in Zweden schreef:Ah, jullie hebben ook zo'n periode dat je geld te veel hebt en je dus maar zo vaak mogelijk de dierenarts opzoekt om zo snel mogelijk weer straatarm te worden? :biggrin2: Zo'n voorjaar hadden wij ook. :biggrin2:

Sterkte met de ziekenboeg! :-*
Ja joh, wat mot je d'r anders mee :biggrin2:
Dank voor de bemoedigende woorden :biggrin2: :-*
#3374697
He wat balen zeg.

Maar het voelt voor hem vast beter als zijn gebit weer lekker schoon is en je voorkomt erger :-*

Hier ook 2 slechte gebitten ondanks barf en poetsen helaas.
De narcose voor reinigen is gelukkig wel kort.
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#3374707
Vorig jaar ook zo n jaar gehad; direct afkloppen voor dit jaar !
Jongste brak n hoektand door midden (400,-). Oudste had 4 losse tanden en heel veel tandsteen (250,-). De middelste had eerst stamcel/acp injecties (1500,-), vervolgens n gebroken kies (600,-) en daarna n lpc operatie 1elleboog (1400,-). En toen was al t geld wat ik gespaard had voor n nieuw autootje helemaal op.

Succes met de gebitsbehandeling van Rocco
#3374727
Eef+doggies schreef:He wat balen zeg.

Maar het voelt voor hem vast beter als zijn gebit weer lekker schoon is en je voorkomt erger :-*

Hier ook 2 slechte gebitten ondanks barf en poetsen helaas.
De narcose voor reinigen is gelukkig wel kort.
Dankjewel :-*
*Remy* schreef:Vorig jaar ook zo n jaar gehad; direct afkloppen voor dit jaar !
Jongste brak n hoektand door midden (400,-). Oudste had 4 losse tanden en heel veel tandsteen (250,-). De middelste had eerst stamcel/acp injecties (1500,-), vervolgens n gebroken kies (600,-) en daarna n lpc operatie 1elleboog (1400,-). En toen was al t geld wat ik gespaard had voor n nieuw autootje helemaal op.

Succes met de gebitsbehandeling van Rocco
Ook dankjewel!
Sjonge zeg...dat liep lekker op :-X Zonde van het gespaarde geld voor je autootje :-\
Voor Rocco kost het minimaal 230€ en dan nog evt. extracties erbij...maar dan kan hij voorlopig weer verder :)
#3375007
Change of plans: Rocco kon vandaag nog terecht bij mijn oude da voor de gebitsbehandeling, sta ik daar om 8.15, word ik gewoon verhoord ;D : waarom ging je met Rocco naar die andere da...wat waren de klachten...hoe zit het met dit en dat? en toen besloten we dat ze eerst uitgebreid bloedonderzoek doet omdat hij sloom is...hoe lang dat aan de gang is weet ik niet, het sluipt er in... Hij kreeg L-theanine en Ashwaganda voor onrust en angsten, maar daar ben ik sinds een week mee gestopt om te kijken hoe het dan met hem gaat maar ik zie (nog) geen verandering.
#3375139
Eef+doggies schreef:Dus de gebitsbehandeling is uitgesteld?
Ik denk dat als zijn gebit in slechte staat is, hij zich daar ook wel slechter door kan voelen.

Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?
Dat wordt maandag, een heel uitgebreid onderzoek is het.
Maar...hij voelt zich nu al beter...z'n staartje staat weer omhoog en kwispelt :D
Ik heb ook z'n eten veranderd, hij was steeds aan het 'drukken' en had hele compacte keutels...dus ik heb kvv gekocht en geef er wat groente bij. Geen botten meer even...daar gaat iets niet goed.
Ze heeft ook een foto gemaakt en daar was op te zien dat 2 wervels in z'n onderrug tegen elkaar aankwamen. Ik vraag maandag nog even (want dan ga ik het onderzoek halen) wat dat is/doet en dan zoek ik een supplement voor 'm. Hij kan dus ook pijn in z'n onderrug hebben. Ze had voorgesteld een foto te maken wat er nou toch in die buik zat en toen zag je ook de wervels van z'n onderrug. Het zijn een beetje vage dingen allemaal, dus vandaar even het bloedonderzoek.
En eventueel dinsdag de gebitsreiniging. Ligt aan de uitslag.
#3375179
De da belde me al op met de complete uitslag van het bloedonderzoek: alles is prima in orde, alleen is de calcium-fosforverhouding was uit balans..
Echt hè, ze dacht dat hij een perforatie kon hebben...wat is dat toch dat mensen zo bang zijn van botten :-X
Ik kreeg wel een complimentje dat Gabi het zo goed deed op het voer wat ik 'm geef, ze had al lang verwacht dat hij het loodje had gelegd, waarom vertrouwt ze me dan niet met barf? Ik geef het al 13 jaar en er is nog nooit wat fout mee gegaan.
Eef+doggies schreef:Wat fijn dat Rocco zich beter voelt!!

Voor wat betreft die wervels kan Anneke misschien ook nog wat betekenen?

Je zit er in ieder geval goed bovenop :)
Dinsdag krijgt Rocco de gebitsbehandeling :D
En ik zal me 's verdiepen in 'versleten onderrug'. Hij wordt de trap op gedragen en eraf...alleen van de stoel springen doet hij echt zelf :D Omlaag is volgens mij minder erg dan omhoog, heb ik begrepen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door