Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3373985
Bah ik sta al 2 wkn stil. Ik gebruik echt alleen mijn punten. Ik schrijf alles op en toch blijft de teller op -3,5 staan. Ik hoop dat er vlug verandering in komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3373990
hannabelgje schreef:Bah ik sta al 2 wkn stil. Ik gebruik echt alleen mijn punten. Ik schrijf alles op en toch blijft de teller op -3,5 staan. Ik hoop dat er vlug verandering in komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
He bah dat is wel heel vervelend, misschien toch je extra weekpunten inzetten.
Ik gebruik altijd al mijn dag en weekpunten :D
Je kan ook te weinig eten.

Vorige week 1,2 kg afgevallen en deze week 0,4 kg, totaal nu 6,7 kg!
Ben meer gaan lopen afgelopen weken, doel 12000 stappen per dag.
Had er vorige week 96.000 gelopen en deze week 100.000 stappen.
Het wordt een verslaving met die stappenteller :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3374018
hannabelgje schreef:Bah ik sta al 2 wkn stil. Ik gebruik echt alleen mijn punten. Ik schrijf alles op en toch blijft de teller op -3,5 staan. Ik hoop dat er vlug verandering in komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Hier ook al een tijd stagnatie, super irritant. Ik houd mezelf maar voor dat ik vet inruil voor spieren :cool:

Hopelijk gaat meer eten jou helpen!
Door M@rina
#3374061
hannabelgje schreef:Bah ik sta al 2 wkn stil. Ik gebruik echt alleen mijn punten. Ik schrijf alles op en toch blijft de teller op -3,5 staan. Ik hoop dat er vlug verandering in komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Getver dat is zo niet motiverend. Ik heb dat ook wel gehad, maar omdat bij mij vanalles gemeten wordt zie je dan dat bijv wel je vet% zakt en spiermassa stijgt.

Te weinig eten was bij mij echt de boosdoener in eerdere pogingen.
Door Danny
#3374211
Leuk om jullie te volgen hier, goed bezig zeg!

Ik hoorde van de week iemand over het boek "Lichter" en "Hoe word ik 100" van William Cordvriendt, is iemand bekend met deze man/boeken/leef methode?
Door M@rina
#3374249
hannabelgje schreef:In het weekend meer gegeten en vanmorgen weer ruim een halve kilo eraf. Nu in 1,5 maand 4 kilo eraf. Blij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Kijk aan!!! Top!
Door Eef+Stippels
#3374254
hannabelgje schreef:In het weekend meer gegeten en vanmorgen weer ruim een halve kilo eraf. Nu in 1,5 maand 4 kilo eraf. Blij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wat fijn! En motiverend :)
Door hannabelgje
#3374256
Eef+doggies schreef:
Wat fijn! En motiverend :)
Ja heerlijk. Het gaat traag, maar het kost dan ook echt geen moeite. Ik moet alleen minder spatisch doen over mijn punten. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door eelke
#3374264
Ik sta al 4 weken op vrijdag op de weegschaal met precies hetzelfde getal ;D zelfs achter de komma. Vind ik eigenlijk ook best knap, hoewel naar beneden wel fijner zou zijn.

Dus ik meet nu maar cm's. Daar lijkt wel wat af te gaan.
Door hannabelgje
#3374477
eelke schreef:Ik sta al 4 weken op vrijdag op de weegschaal met precies hetzelfde getal ;D zelfs achter de komma. Vind ik eigenlijk ook best knap, hoewel naar beneden wel fijner zou zijn.

Dus ik meet nu maar cm's. Daar lijkt wel wat af te gaan.
Ja das niet fijn. Hier ook wel erg losse broeken. Er gaan dus ook wel cm af. Ik meet verder niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3375332
Hier vanmorgen op de weegschaal. In het paasweekend wat aangekomen, maar nu weer braaf ruim een kilo eraf. In totaal 5 kilo nu. Ik had hier jaren geleden al mee moeten beginnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3375341
hannabelgje schreef:Hier vanmorgen op de weegschaal. In het paasweekend wat aangekomen, maar nu weer braaf ruim een kilo eraf. In totaal 5 kilo nu. Ik had hier jaren geleden al mee moeten beginnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Super, dat gaat goed!
Vorige week - 0,2 kg, niet veel maar het is eraf :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door