Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3368096
sam28 schreef:Ik kreeg net een email dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een groot ziekenhuis hier in de buurt. :groupwave2:
Nu heb ik er 2 opties. Of ik word aangenomen voor de werkroute vanaf september of ik kan starten met stage in april.
Heel hard duimen dus, ik wil zo graag mn opleiding afmaken en dat kan bij beide routes!
Duimpjes draaien :duimen:
Door hannabelgje
#3368112
Na 11 jaar van tijdelijke contracten en stukjes zonder werk heb ik vandaag een vast contract aangeboden gekregen van mijn huidige werkgever. Super blij mee! Dat ik daar nog maar heel lang mag blijven werken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Dreetje
#3368116
Vandaag te horen gekregen dat m’n moeder van bijna 80 a.s. vrijdag met de ergotherapeute gaat kijken of ze weer naar huis kan na een herseninfarct op 2e kerstdag.
Zo trots dat ze in zo’n korte tijd zoveel vooruitgang
heeft gemaakt.
Zorgen zijn er nog wel steeds, we wonen 175 km bij haar vandaan dus even langswippen is er niet bij.
Door hannabelgje
#3368117
Dreetje schreef:Vandaag te horen gekregen dat m’n moeder van bijna 80 a.s. vrijdag met de ergotherapeute gaat kijken of ze weer naar huis kan na een herseninfarct op 2e kerstdag.
Zo trots dat ze in zo’n korte tijd zoveel vooruitgang
heeft gemaakt.
Zorgen zijn er nog wel steeds, we wonen 175 km bij haar vandaan dus even langswippen is er niet bij.
Super zeg! Dat hoor je helaas niet vaak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3368126
Gefeliciteerd Hanna!

En wat een fijn bericht dreetje. Ook al gaat het niet door, het is fijn dat ze zo goed vooruit is gegaan dat er over nagedacht kan worden ;)

Mijn geluksmomentje is dat de zo heerlijk schijnt en ik vanmorgen werd verrast met een doosje lekkere chocolaatjes :)
Door Siberienne
#3368129
Mooie berichten allemaal!

Succes Sam!
Gefeliciteerd Hannah
En fijn nieuws Dreetje. Ja zo ver weg wonen is niet fijn op zulke momenten, mijn schoonmama woont op meer dan 200 km en da’s best lastig

Ik mocht vanmorgen uitslapen en zometeen met z’n allen wandelen; meneer voelt zich weer fit genoeg
Door Too
#3368131
Hoeraa voor alles en iedereen die blij is, iets moois in t vooruitzicht heeft, goede hoop en alle andere fijne dingen :daisy:


De zon schijnt, de nieuwe merel lijkt mijn boom heel fijn te vinden :smitten: het was al meer dan een jaar oorverdovend stil
En ik ben zo blij met mijn 'nieuwe hersens' :yeah: .... heb ik straks ineens een opgeruimd huis of is belastinggebeuren van 2017 gedaan dàt zou pas echt bijzonder zijn ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3368138
Ik heb ook weer 'nieuwe' hersens ;D
Ben nu aan het grote-voorjaars-schoonmaken, tegelijk weer de slaapkamer verbouwd, weer een mooi studieplekje en al bijna weer een hoop opdrachten af....

Verder: Gefeliciteerd met sollicitatie/baan/leuke vooruitzichten, en fijn dat moeders weer kijkt, maar dat er wel gekeken wordt of het reëel is!! :thumbup: :thumbup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door