Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
#336309
Gisteravond pakte ik het restje KVV van de katten (stond vanaf gistermorgen) bleeeeeeh duidelijk bedorven :-X :-X :-X :-X

De katten eten het niet in 1 keer op en ik vind het toch wel risky (neem aan dat ze het niet eten als het bedorven is, maar je weet maar nooit)

Nou zat ik te denken om zo'n ouderwets warmhoudbordje voor baby's op te snorren, die voor de helft te vullen met water, hup in de vriezer en daar de volgende dag het vlees in.

Is dit een goed idee? En heeft iemand toevallig nog zo'n bordje, of kun je die nog steeds kopen (ik dacht van niet, omdat baby's tegenwoordig allemaal olvarit uit de magnetron krijgen :-X :-X ik stond me laatst bij de AH te vergapen aan de gigantische hoeveelheid blikvoer voor baby's wat daar stond, maar da's even offtopic :-[)
Door gonny
#336313
volgens mij kun je die nog wel kopen in babyzaken....maar wel oppassen dat ie niet kapot vriest....denk ik.... :-\
Door Femke
#336316
[quote="gonny"]
volgens mij kun je die nog wel kopen in babyzaken....maar wel oppassen dat ie niet kapot vriest....denk ik.... :-\
[/quote]
ja, daarom dacht ik halfvol met water doen?
Door Truus
#336317
Ja die bordjes kun je nog steeds kopen Femke, ik heb er een bij de Marskramer gekocht voor Evy.
Of het helpt.....ik ben bang dat de bovenkant van het vlees toch kan bederven als het lang staat. :-\
Laatst gewijzigd door Truus op za 18 jun 2005, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
#336320
[quote="Femke"]
ja, daarom dacht ik halfvol met water doen?


[/quote]lijkt me een strak plan...misschien op marktplaats?? ik zal mn zusje vragen of zij er nog een heeft!! ;)
Door Femke
#336324
[quote="Truus"]
Ja die bordjes kun je nog steeds kopen Femke, ik heb er een bij de Marskramer gekocht voor Evy.
Of het helpt.....ik ben bang dat de bovenkant van het vlees toch kan bederven als het lang staat. :-\

[/quote]

't staat nooit langer dan een halve dag (ze krijgen 2 keer per dag nieuwe aanvoer ;D) dus als het de ereste paar uurtjes koel blijft.......is er misschien hoop?
Laatst gewijzigd door Femke op za 18 jun 2005, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#336325
[quote="gonny"]
lijkt me een strak plan...misschien op marktplaats?? ik zal mn zusje vragen of zij er nog een heeft!! ;)
[/quote]

kijk dit vind ik een hartstikke strak plan ;D ;D ;D
Door gonny
#336327
[quote="Femke"]
kijk dit vind ik een hartstikke strak plan ;D ;D ;D
[/quote] ;D ;D ik ga d'r gelijk ff mailen en anders zie ik haar morgen bij papsdag!! ;)
Door 202spots
#336340
Anders 'n plastic schaaltje met laagje water bevriezen en daar 'n ander bakkie bovenop zetten?
Of zo'n koel element voor koeldoos vriezen? Platte plastic fles die bevroren word en daar 't voer opzetten?
Laatst gewijzigd door mahuni op za 18 jun 2005, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#336350
202spots schreef: Anders 'n plastic schaaltje met laagje water bevriezen en daar 'n ander bakkie bovenop zetten?
Of zo'n koel element voor koeldoos vriezen? Platte plastic fles die bevroren word en daar 't voer opzetten?
ja, we hebben wel van die koel elementen maar de bakkies kunnen daar niet opstaan, we hebben ook van de gel-packs die je kunt invriezen maar ik ben bang dat ze die stuk maken met de nagels :-\

thnx voor het meedenken in elk geval ;)
Door Femke
#336354
gonny schreef: ;D ;D ik ga d'r gelijk ff mailen en anders zie ik haar morgen bij papsdag!! ;)
je bent echt een topper he ;) ;) anders moet ik maar eens op zoek bij de blokker ofzo (ook geen probleem hoor ;))
Door gonny
#336361
Femke schreef: je bent echt een topper he ;) ;) anders moet ik maar eens op zoek bij de blokker ofzo (ook geen probleem hoor ;))
nou...mn zusje heeft em niet....ik weet zo gauw ook niet iemand met een bambino..... :-\
Door Doedels
#336381
Femke schreef: ja, daarom dacht ik halfvol met water doen?

En het dopje er af laten in de vriezer. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Door Femke
#336423
Doedels schreef: En het dopje er af laten in de vriezer. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
nou zodra ik meer weet zal ik het hier posten ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door