Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3359660
Sint Maarten >:( :-X
In de krant stond morgen maar ze komen dus vandaag en morgen zeker weer >:(
Honden over de rooie vliegen elkaar in de haren pffffffffffffff
En nu vandaag dus heel veel kids want de winkels zijn dicht dus hoop dat 100 mini's genoeg zijn.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3359662
fransbulletje schreef:Sint Maarten >:( :-X
In de krant stond morgen maar ze komen dus vandaag en morgen zeker weer >:(
Honden over de rooie vliegen elkaar in de haren pffffffffffffff
En nu vandaag dus heel veel kids want de winkels zijn dicht dus hoop dat 100 mini's genoeg zijn.
Wij deden met Oscar alles donker maken en dan belde er niemand aan. Nu lampjes in de tuin en doorweekte kindertjes die liedjes zingen aan de deur. Maar er moet nog flink wat komen willen we onze score van vorig jaar verbeteren!
Gebruikersavatar
Door pike
#3359665
Voor alle zekerheid lagen er wat reepjes klaar, maar hier moet Sint Maarten nog ontdekt worden. Maar dat is geen klaag. Dat is een geluksmomentje :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3359668
Hier gisteren sint Maarten maar de opkomst viel erg tegen. Veel over dus daar zijn de buurkinderen vast blij mee.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3359672
Hier gisteren Sint Maarten. :) Dat was goed gecommuniceerd in het dorp. Twee groepjes aan de deur gehad, dat is nog netjes voor onze wijk. Natuurlijk weer veel te veel ingekocht. :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359679
St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonen :biggrin2: geen kind gezien, die mogen niet zover weg :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3359680
Angelique schreef:St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonen :biggrin2: geen kind gezien, die mogen niet zover weg :biggrin2:
Kan er nog wel 2 langs sturen :P

Hier gisteren zelf de buurt onveilig gemaakt met de kinders en hun lampionnetjes. Vandaag niet thuis, dus heerlijk rustig gehad :biggrin2:

O en nog maar een klaag dan, ik heb rugpijn :(
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3359682
Angelique schreef:St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonen :biggrin2: geen kind gezien, die mogen niet zover weg :biggrin2:
Je bent welkom volgend jaar hoor. Afbeelding

Hier maar 10 kindjes ofzo gehad. Liep zo'n leuke ouder ook bij die zegt; mevrouw wil vast wel twee liedjes horen. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3359683
Schaal vol met snoepjes, zelfs mandarijntjes gehaald. En raad eens? Niet één aan de deur!

Nu ben ik de komende dagen verplicht om snoepjes te eten... :cool:
Gebruikersavatar
Door pike
#3359693
Ronald schreef:Schaal vol met snoepjes, zelfs mandarijntjes gehaald. En raad eens? Niet één aan de deur!

Nu ben ik de komende dagen verplicht om snoepjes te eten... :cool:
Ik geloof niet dat je het erg vindt :biggrin2:

Het laatste jaar dat ik nog in Purmerend woonde zag je daags na StMaarten her en der mandarijntjes op straat en in de bosjes. De kinderen hadden die gewoon weggegooid, die hoefden ze niet. :-X >:(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3359698
-Annemarie- schreef:Hier gisteren Sint Maarten. :) Dat was goed gecommuniceerd in het dorp. Twee groepjes aan de deur gehad, dat is nog netjes voor onze wijk. Natuurlijk weer veel te veel ingekocht. :-[
Hier was ook keurig gecommuniceerd dus als de kinderen handig zijn gaan ze 3x ;D gisteren in aangrenzende wijken sint Maarten, vandaag in onze wijk en wijk aan andere kant, morgen in het centrum ::) Ik vind het maar niets dus ik had etentje buiten de deur gepland. 1 groepje van 3 kindjes was er voordat wij weg waren. Toen we wegfietsten zagen we hele meute aankomen verderop in de straten dus veel snoep over :cool:
Gebruikersavatar
Door Laika
#3359701
Angelique schreef:St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonen :biggrin2: geen kind gezien, die mogen niet zover weg :biggrin2:
Het durp heeft st Maarten vorig weekend al gevierd met een lampionnenoptocht. Waarom ze het een week eerder vieren? Geen idee (was vorig jaar ook al zo).
Wij wonen een stuk dichter bij het dorp maar in de 7 jaar dat we hier wonen hebben we 0 zingende kinderen aan de deur gehad (en dat vinden we prima).
Door - pien -
#3359707
fransbulletje schreef:Sint Maarten >:( :-X
In de krant stond morgen maar ze komen dus vandaag en morgen zeker weer >:(
Honden over de rooie vliegen elkaar in de haren pffffffffffffff
En nu vandaag dus heel veel kids want de winkels zijn dicht dus hoop dat 100 mini's genoeg zijn.
Via de buurtapp had ik al gelezen dat ze onze kant op zouden komen, maar ivm de honden hebben wij ongeveer in het donker gezeten (verduisterend rolgordijn helpt daar ook bij) en de bel uitgezet. Geen kind gezien :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359709
Laika schreef:Het durp heeft st Maarten vorig weekend al gevierd met een lampionnenoptocht. Waarom ze het een week eerder vieren? Geen idee (was vorig jaar ook al zo).
Wij wonen een stuk dichter bij het dorp maar in de 7 jaar dat we hier wonen hebben we 0 zingende kinderen aan de deur gehad (en dat vinden we prima).
Ik had vaag zoiets gezien op fb, maar ging ervan uit dat dat en haloweeendingetje was geweest. Idd vreemd ja om dat een week eerder te doen. Maar goed dat ik niet grof ingekocht had :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3359716
Het is ook altijd wat hier. Ontploffing in de Teerkamer (euh, hoe het dat, grand cafe). Halve stad zonder stroom; ik had even een serieuze stroomdip rond kwart over 10. Pisstraaltje water, wat inmiddels weer opgelost lijkt. Ik zit er hemelsbreed niet zover vanaf, maar de school van de kleuter zit er dichterbij. Heel veel sirenes, volgens 112-meldingen is er zelfs brandweer uit Oosterhout opgeroepen. Dat is toch echt wel een andere regio.
Beetje jammer dat ik vanmiddag met de kinders naar de Jumbo wilde, na kleuter van school halen. Die zal wel zonder stroom zitten. Kan ik niet pinnen, als ze al open zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door