Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3359576
-Annemarie- schreef::bigarmhug:

Het wordt beter. (als ze het huis uit zijn :biggrin2: )
Ja, dat geeft de burger moed. Over 20 jaar ;D
Door Siberienne
#3359600
Ik ben er zooooooo klaar mee. Mijn best gedaan om dingen voor iemand te (helpen) regelen, krijg ik eerst steeds geen reactie, dan een rare, gevraagd om even te bellen, wordt beloofd, niks gehoord en dan nu toch weer een botte mail.

Ben er zo klaar mee. Heb zojuist een mail gestuurd dat ik me terug trek het hele proces. Het is wel goed. Ik ga me richten op dingen die voor mij goed zijn.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3359605
Siberienne schreef:Ik ben er zooooooo klaar mee. Mijn best gedaan om dingen voor iemand te (helpen) regelen, krijg ik eerst steeds geen reactie, dan een rare, gevraagd om even te bellen, wordt beloofd, niks gehoord en dan nu toch weer een botte mail.

Ben er zo klaar mee. Heb zojuist een mail gestuurd dat ik me terug trek het hele proces. Het is wel goed. Ik ga me richten op dingen die voor mij goed zijn.
Ja zo zijn helaas veel mensen , ik ook al zovaak me kop gestoten
Geef mij maar dieren die besodemieteren je niet !
Door - pien -
#3359624
Siberienne schreef:Ik ben er zooooooo klaar mee. Mijn best gedaan om dingen voor iemand te (helpen) regelen, krijg ik eerst steeds geen reactie, dan een rare, gevraagd om even te bellen, wordt beloofd, niks gehoord en dan nu toch weer een botte mail.

Ben er zo klaar mee. Heb zojuist een mail gestuurd dat ik me terug trek het hele proces. Het is wel goed. Ik ga me richten op dingen die voor mij goed zijn.
Stom hè >:(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Siberienne
#3359630
- pien - schreef:Stom hè >:(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ja, en het meest stomme, het is denk ik vooral miscommunicatie. Maar goed, ik ben al zo vaak ingesprongen als tolk-vertaler, het is klaar...
Door Siberienne
#3359631
kiara schreef:Dacht ga vroeg op lekker wandelen giet het hier bah typische zondags weer :-X
Wat een pech! Ik was wat later vandaag en liep juist droog in de herfstwind. Gistermiddag wel in de regen. Het is wel mooi buiten he?
Door eelke
#3359637
Er zijn Litouwen aan het klussen in het (verkochte) huis van de buren. Dus ik vrees dat mijn vermoeden dat het verhuurd gaat worden aan arbeiders inderdaad klopt. Shit.

Eens kijken of mijn meneer het zo ziet zitten om er eens aan te bellen... ::)
Door - pien -
#3359642
Siberienne schreef:Ja, en het meest stomme, het is denk ik vooral miscommunicatie. Maar goed, ik ben al zo vaak ingesprongen als tolk-vertaler, het is klaar...
Als het voor jou klaar is, dan is dat gewoon zo.
Jij zorgt goed voor jezelf :-*
Door Mowgli
#3359643
kiara schreef:Dacht ga vroeg op lekker wandelen giet het hier bah typische zondags weer :-X
Hier regent het ook >:( Maar dat is echt hard nodig want het is de eerste regen sinds máánden en het is nog te weinig. Het heeft in Berlijn sinds afgelopen winter nauwelijks geregend. De bladeren aan de bomen zijn hier allemaal geel en de bomen zijn bijna helemaal kaal. Wat een verschil met Nederland, waar ik tot afgelopen maandag 11 dagen was. Bij mijn ouders waren de bomen nog groen!

Nu een klaag: ik wilde vandaag voor het eerst sinds de hittegolf weer brood gaan bakken. Ik had vannacht de zaden en pitten al ingeweekt. Nou, die staan weer in de koelkast, want ál mijn meel, zelfs de nieuwe, dichte pakken, zijn aangetast door voorraadmotten. Ik kan niet even snel naar de winkel om nieuwe meel te kopen, want — tweede klaag — op zondag zijn de winkels gesloten in Berlijn. :-[
Zelfs twee glazen afgesloten (!) voorraadpotten potten met zaden zijn aangetast.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3359645
Siberienne schreef:Wat een pech! Ik was wat later vandaag en liep juist droog in de herfstwind. Gistermiddag wel in de regen. Het is wel mooi buiten he?
Herfst en de winter met sneeuw is het hier prachtig maar nieuwe poging nu
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359651
eelke schreef:Er zijn Litouwen aan het klussen in het (verkochte) huis van de buren. Dus ik vrees dat mijn vermoeden dat het verhuurd gaat worden aan arbeiders inderdaad klopt. Shit.

Eens kijken of mijn meneer het zo ziet zitten om er eens aan te bellen... ::)
Oww dat is echt balen, in meerdere opzichten :(
Door eelke
#3359653
Angelique schreef:
Oww dat is echt balen, in meerdere opzichten :(
Nja, meneer wilde niet, dus zelf gegaan. De man die open deed was niet de nieuwe buurman, hij wist niet wie er dan wel ging wonen, hij moest alleen laminaat leggen. Dat hij niet weet voor wie hij dat laminaat legt, zegt wel genoeg denk ik...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359659
eelke schreef:Nja, meneer wilde niet, dus zelf gegaan. De man die open deed was niet de nieuwe buurman, hij wist niet wie er dan wel ging wonen, hij moest alleen laminaat leggen. Dat hij niet weet voor wie hij dat laminaat legt, zegt wel genoeg denk ik...
Het is iig niet echt hoopvol :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door