Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3359233
Hoi allemaal !

Ik kom weer eens kijken op BP. Leuk ! Is alweer een hele tijd geleden ::)

Richard en ik zijn nog steeds getrouwd en we hebben nog steeds onze Mayla en Yesco, ze zijn alweer ruim 3 jaar bij ons. Mayla heeft meerdere bijnamen, waaronder takketeef en stoephoer, ze luistert vooral naar het laatste :P Yesco heeft 11 bijnaam, Tank. Maar hij luistert alleen naar Yes of Yesco.

Na 2 jaar met 8 schoolkindjes te hebben rondgereden in het taxibusje, was ik wel klaar met het One Trick Pony gevoel, mijn werkgever en ik zijn dan ook uit elkaar gegaan. Nu rij ik voor Munckhof, een groot bedrijf met meerdere vestigingen in het land. Ik rij meestal op een rolstoelbus, zo'n lekker grote. Voornamelijk in de ruime regio Dordrecht. Met onregelmatige werktijden, da's enorm wennen. Vandaag mag ik werken van 15.45 tot 23.00 uur en morgen van 12.00 tot 21.00 uur. Officieel heb ik een contract voor 25 uur per week, maar elke maand werk ik bijna een week over. Het is druk.

De hondjes eten nog steeds rauw, voornamelijk Barf en daarnaast kvv voor het makkelijke. Yesco lust geen wild en geen orgaan, behalve als ik de orgaanmix meng met gemalen pens.

Ik hoop binnenkort weer wat vaker mee te lezen en te kunnen reageren :) :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door