Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#335010
Ik heb vandaag de uitslag gehad van de schimmeltest en die was negatief en Ziggy heeft ook geen bacteriele infectie. Ik ga morgen een afspraak maken bij een dermatoloog en dan laat ik jullie wel weten hoe het verder gaat. Ik had bij een andere vraag (die is gewist) iets gevraagd over een eliminatie dieet. Toen heeft Ine volgens mij iemand genoemd van Carnibest die daar meer van wist, maar ik weet dus niet meer wie dat was, dus als iemand mij kan vertellen wie daar meer over weet dan zou ik dat heel erg fijn vinden. Ik weet dat het op de site van carnibest is, maar ik weet niet precies waar. Alvast bedankt!
Door geer
#335062
Ik kan het verkeerd hebben, maar... Bij een eliminatie-dieet gaat het erom dat je een eiwitbron geeft die de hond nog nooit heeft gehad. Dus waar hij ook niet allergisch op kan reageren. Daarom raden veel dierenartsen ook dingen als Struisvogel aan... Maar vind maar eens struisvogel voor een aantal weken voor een flinke hond. Carnibest heeft daarvoor de Eend-variant, die wordt vaak ingezet als onbekende eiwitbron en dus als eliminatievariant. Hangt er dus vanaf of Ziggy regelmatig eend heeft gegeten of niet...
Door Laura2004
#335074
geer schreef: Ik kan het verkeerd hebben, maar... Bij een eliminatie-dieet gaat het erom dat je een eiwitbron geeft die de hond nog nooit heeft gehad. Dus waar hij ook niet allergisch op kan reageren. Daarom raden veel dierenartsen ook dingen als Struisvogel aan... Maar vind maar eens struisvogel voor een aantal weken voor een flinke hond. Carnibest heeft daarvoor de Eend-variant, die wordt vaak ingezet als onbekende eiwitbron en dus als eliminatievariant. Hangt er dus vanaf of Ziggy regelmatig eend heeft gegeten of niet...
Nee ze heeft nog nooit eend op, dus dan zou het een optie zijn toch? Ik ga meteen ff op de site kijken!
Door Truus
#335848
Laura2004 schreef: Ik kan Connie niet vinden. Kan iemand me zeggen waar ik haar kan vinden op de site.
Bedoel je Corine van de Carnibest?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door