Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3356866
Janie2 schreef:Kvv is zeker aan de prijs, maar je koopt meestal wel kwaliteit vergelijken de goedkopere merken.
Ik heb nog nooit een tegenvallende partij gehad van deze merken met bijvoorbeeld veel vet of stinkend vlees.
Mijn top 5:
- haaksbarf
- darf
- bandit
- Alaska
- goedkoper wisselde ik: lupa, tinlo, carnibest.

Het is daarnaast hond afhankelijk. Plus, ik gaf er zelfgemaakte rauwe groentenprutjes bij. Biologische groenten zijn ook niet goedkoop.

Ik zou zeggen, bestel een paar merken en kijk en ruik hoe het er uit ziet. Hoe je hond eet.

Ik was € 100+ per maand kwijt.

Wat voeren jullle nu?
Moedermelk Afbeelding

Onze pup is nog bij zijn moeder en andere pups. We mogen hem in november meenemen.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Door Janie2
#3356874
Volgensmij heb ik ergens overheen gelezen ;D
Leuk leuk, jullie zijn nog in “blijde verwachting”.
Een goede voorbereiding is het halve werk!
Ik zou beginnen met de top-merken. Puppy eet toch nog weinig. Daarna zou je kunnen testen met wat goedkopere merken.
#3356877
Janie2 schreef:Volgensmij heb ik ergens overheen gelezen ;D
Leuk leuk, jullie zijn nog in “blijde verwachting”.
Een goede voorbereiding is het halve werk!
Ik zou beginnen met de top-merken. Puppy eet toch nog weinig. Daarna zou je kunnen testen met wat goedkopere merken.
Achja... KleinigheidjesAfbeelding
We gaan zeker verschillende opties proberen, vandaar dat ik zo veel mogelijk info wil verzamelen om goede beslissingen qua voeding te maken.

Nog info/advies over kvv van farmfoods?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Door Lizzy
#3356890
Questionmark schreef:Achja... KleinigheidjesAfbeelding
We gaan zeker verschillende opties proberen, vandaar dat ik zo veel mogelijk info wil verzamelen om goede beslissingen qua voeding te maken.

Nog info/advies over kvv van farmfoods?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ja. Ik vind het niet geweldig, eerlijk gezegd. Met de beste wil van de wereld kan ik niet begrijpen dat Farmfood zo'n KVV in elkaar heeft gedraaid. Dit is echt op basis van de kennis van 1970. Zo niet met z'n tijd meegegaan :-\ . Jammer, een gemiste kans.

Nou ja, kijk zelf maar:

Runderpens (75%)
Runderhart (8%)
Rundvlees
Runderlever
Schapenvet
Rijst
Zonnebloemolie (koudgeperst)
Lijnzaadolie (koudgeperst)
Vitaminen
Mineralen
Sporenelementen.

Zoveel pens :-X . Zoveel hart :-X . En rijst, zonnebloemolie (oh oh, wat een no no!), lijnzaadolie en een premix door de prak om het compleet te maken :-\
#3356914
Ok. Dus niet doen.... Bijzonder dat er zo veel kwalitatief slecht kvv in de schapoen ligt. Je moet je echt goed verdiepen in hondenvoeding om je hond niets tekort te doen en geen troep te geven.

Thanks voor de reacties. Zijn echt helpend

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Door judith1967
#3357409
Gefeliciteerd met je aanstaande pup.
Ik voer hoofdzakelijk barf,en geef sinds kort ook kvv. Ik heb geen top 5 ,maar deze merken wisel ik af
Bibi,barfmenu en tammega. En ik geef maar 2 x in de week kvv.
Door Janie2
#3357415
Questionmark schreef:Ok. Dus niet doen.... Bijzonder dat er zo veel kwalitatief slecht kvv in de schapoen ligt. Je moet je echt goed verdiepen in hondenvoeding om je hond niets tekort te doen en geen troep te geven.

Thanks voor de reacties. Zijn echt helpend Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Wat dat betreft is de voedingsindustrie voor mensen en dieren hetzelfde. Een gemiddeld rondje alberth Heijn staat ook bol van de bagger ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door