Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3356117
Ik heb mezelf 2 cadeautjes gegeven. Een vleeshamer, omdat Tungsten het voor elkaar krijgt om ongeveer wekelijks bijna te stikken in een stuk karkas. En een wildschaar omdat ik me al jaren irriteer dat onze keukenmessen zo snel bot worden :cool: Jeej, nieuwe tools!
IMG_1481.JPG
IMG_1481.JPG (2.13 MiB) 3701 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3356186
Spikkelneus schreef:Ik heb mezelf 2 cadeautjes gegeven. Een vleeshamer, omdat Tungsten het voor elkaar krijgt om ongeveer wekelijks bijna te stikken in een stuk karkas. En een wildschaar omdat ik me al jaren irriteer dat onze keukenmessen zo snel bot worden :cool: Jeej, nieuwe tools!

IMG_1481.JPG
Ben reuze benieuwd hoe de wildschaar je bevalt. Het is mij namelijk nooit gelukt daarmee een rauw bot te knippen...
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3356189
pike schreef:Ben reuze benieuwd hoe de wildschaar je bevalt. Het is mij namelijk nooit gelukt daarmee een rauw bot te knippen...
De parelhoen ging prima gisteravond. Dat is natuurlijk maar heel zacht bot, maar het belangrijkste is, dat ik mijn keukenmessen niet zo hard slijt op die karkassen. Want ik heb een la vol met geblutste botte messen van al dat botjes hakken ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3356192
Spikkelneus schreef:De parelhoen ging prima gisteravond. Dat is natuurlijk maar heel zacht bot, maar het belangrijkste is, dat ik mijn keukenmessen niet zo hard slijt op die karkassen. Want ik heb een la vol met geblutste botte messen van al dat botjes hakken ::)
Ik hoop ook voor je dat ze lang meegaat. Bij mij een klein jaar voor ze volledig uit elkaar hing. Toen al maanden een bron van frustratie. Daarna heb ik braaf naar de expertise hier op BP geluisterd ::) en een snoeischaar gekocht. Die doet het na dik 5 jaar nog steeds prachtig. 1x geslepen in tussentijd.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3356374
Vanmiddag samen met 2 labradoodles een heerlijke wandeling gemaakt.
Het was even spannend in het begin maar toen Scott eenmaal doorhad dat deze 2 hem met rust lieten wilde hij zelfs voorop lopen. Normaal loopt hij liefst achteraan omdat hij dan de rest in de gaten kan houden.
Over een paar weken lopen we nog twee keer mee.
Door Siberienne
#3357115
Van afgelopen zaterdag: Shad heeft heerlijk een haring verorbert met alles erop en eraan, hij genoot.

En onze nieuwe hondenbench is goedgekeurd: Spot springt weer veel enthousiaster in de auto!

En tot slot; stevige keutels van spot, prednison na een week alweer kunnen stoppen en gaat tnt prima.
Door hannabelgje
#3357123
dinky89 schreef:Vandaag de gele rups van de merianborstel gezien, wat een prachtig insect is dat!
Mijn collega's waren die gisteren ook tegen gekomen. Mooie rups inderdaad.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3357124
dinky89 schreef:Vandaag de gele rups van de merianborstel gezien, wat een prachtig insect is dat!
Ik heb gegoogled, wat een gave rups!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3357155
Al 2 dagen tijdens tussen-de-middag rondje Saar los laten lopen... met een zakje snacks :D .... oké, moet wel 2 aparte rondjes lopen, want Appie kan gewoon niet los.... maarre Saar loopt echt netjes mee :biggrin2: ...... we wisten van de vorige eigenaren dat ze los kon lopen... .. maar ik in mn eentje met 2 honden, 1 aan de lijn, ander los, gaat gewoon niet.....
wat is dat heerlijk, een hond die luistert en bij je blijft, al is het met snoepjes :biggrin2: ....

Mn oudste heeft net dr eerste sollicitatie gesprek gehad voor een bijbaantje.... en ze is aangenomen :D :D .... ze is helemaal blij ;D ....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3357414
Na alles wat er gebeurd is,..... een klein stapje in de goede richting... hou van mn mannetje en ik vecht er voor... ook al betekent dat, dat ik soms een paar stapjes terug moet doen.... merk dat deze vooruitgang ook werkt in alles... ben een stuk(je) vrolijker in alles :biggrin2: .... duimen dat het de goede kant op gaat...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door