Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352466
Echt leuk zo'n hond, die bij de ochtendbegroeting perse tussen je benen door moet , en het liefst een paar keer, en gewoon zijn neus ertussen frotten als ik niet wil. Was het maar weer droog weer ::) ;D ;Dy
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3353255
Anne in Zweden schreef:Hier wordt het 's nachts al weer 6 graden… De winter komt eraan, da's duidelijk! :biggrin2:
Hier was het vanmorgen vroeg ook nog maar 6 graden :o
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3353257
Vanmorgen vroeg gaf de thermometer 10 graden aan, dus trui, bodywarmer en sjaal om naar het strand. Dat was veel te warm.. maar je voelt s morgens de winter al in de lucht hangen. Heerlijk, ik ben een beetje zomer moe. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353264
Ik ben ook vreselijk zomer moe. Oke, ik ben al zomermoe in mei ;D Gister voor het eerst een lange broek aan gehad weer. :o Kwam er wel achter dat mn broek te groot is geworden van de zomer. :mbounce: Kan m nog wel aan maar het blijft afzakken!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3353308
Over iets meer dan een week gaan we voor 10 dagen naar Oostenrijk. Op onze vakantieplek is vannacht 15 cm sneeuw gevallen... En wij maar denken dat we op zomervakantie gaan!
Door eelke
#3355642
Ik vond het toch leuker toen het 24 graden was met een zonnetje.

En droog.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3355644
eelke schreef:Ik vond het toch leuker toen het 24 graden was met een zonnetje.

En droog.

Vooral dat laatste....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355650
Ja Maci gaat vandaag weer niet wandelen. Die blik, die zucht....en gewoon blijven liggen ;D . Ik houd jullie niet tegen maar ik blijf thuis :biggrin2:

Ach ja zo touwtje mag dat he, we weten dat hij echt niet van regen houdt terwijl ie wel graag nat wordt van zwemmen , maar als het van boven komt..... :nono2:

Nouja de plantjes ( en helaas ook onkruid) kunnen het wel ff gebruiken.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3355651
Mijn tomaten anders niet. Heb gisteren zowat 4/5e weggesnoeid in de hoop dat de rest het redt... :-\ Ik vrees ervoor...
Maar ja, ze hebben de voorbije weken zoveel opgebracht, we mogen niet klagen. Er hangt gewoon nog wel wat aan...

Voor het gras en de aardbeiplantjes is de regen wel leuk.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355652
Onee tomaten kunnen niet tegen regen, heb ooit hele mooie struiken cherrytomaten gehad, een regenbui alles beschimmeld :-\
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3355654
Ja, gelukkig is het de volgende dagen wel droog. Hopelijk is er ook een beetje wind, dan hebben ze nog kans.
Gebruikersavatar
Door devillovesangel
#3355655
eelke schreef:Ik vond het toch leuker toen het 24 graden was met een zonnetje.

En droog.
me too...Vooral die regen :( Tegen de kou kun Je je nog kiezen, maar die regen sijpelt overall doorheen :(
Gebruikersavatar
Door koekje
#3355659
Hier vonden ze het vandaag ook hondenweer ipv poezenweer. Ot heeft heel snel een rondje tuin gedaan en Sien heeft het niet eens geprobeerd. Die vond de deurmat al niet te doen eigenlijk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3355662
Ik heb uitgerekend vandaag hondenloge’s!

Maar hier miezert en drupt het wat. Vanmorgen zelfs droog gelopen. En het is lekker rustig op straat, wat best fijn is als je voor het eerst in jaren weer met twee honden loopt.
En wij hadden al een bankhangdag gepland staan dus eigenlijk ook wel gezellig. En de natte hondenpootjes zijn mooi op de witte vloer ;D
Door eelke
#3355685
Oke, dit is dan weer wel gezellig. Vochtig huis door brouwen en wassen, raampjes open, frisjes, dus kacheltje aan! Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door