Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3327927
Wij hebben in de kerstvakantie onze oude platenspeler weer eens afgestoft. Lekker retro. :biggrin2:
Na wat onderhoudswerk doet hij het weer prima! Aangesloten op het Bose boxje, super geluid. Zó leuk om weer platen te draaien. :)
Heb nu wel spijt van alle oude platen die naar het goede doel gegaan zijn. :-[ Maar goed, vandaag in de kringloop gesnuffeld en toch nog iets meegenomen.


En dan deze die niet uit mijn hoofd gaat, omdat we nog steeds een muis in de voorraadkast hebben. ;D

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3328266
Ik lees net dat Dolores O’Riordan, zangeres van The Cranberries is overleden. Veel te jong, ze werd 46 jaar.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3328280
Ik zat in de auto lekker mee te blèren met Zombie en hoorde daarna dat ze was overleden.
Blijkbaar kwamen tijdens het nummer de berichten over haar overlijden binnen.... :-\
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3338721
Dat zeker, en niet de eerste artiest die jong sterft :-\
Nog onduidelijk waarom hij is overleden aangezien zijn gezondheid ook niet top meer was......
Door Tanna
#3355542
Even heel wat anders, maar wel leuk. Niet zo van toepassing op mezelf want ik ga al 4 jaar niet meer om met mijn zus! :biggrin2: :biggrin2:

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door