Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#3354987
Lizzy schreef:Wat kun je er allemaal mee? Ik zit er echt naar te kijken van "ja, ziet er mooi uit, goed voor bone broth maar wat kun je er nog meer mee?" :biggrin2:
O jee, zou bijna zeggen wat nietAfbeelding
Hier even een lijstje van mijn pressure cooker.
Drukkoker, Stomen, Vlees, Vis bakken, stomen en Stoven & Soep, bone broth Groenten, Granen, Pasta (ook alles in éęn, dus pasta + saus en groenten, Rijst, Slow Cooker, Multi-Cooker, Frituren, Taart bakken, Bakken, Pizza, Ei koken bakken en pocheren, zelf Yoghurt maken, Jam maken/wecken.

Ik vind de snelkookfunctie ideaal voor stoofpotjes, suddervlees en bone Broth.
Kan ook heel goed in de slowcooker of op het gas natuurlijk, maar in de pressure cooker is het zo klaar en heb het nog niet zelf bijgehouden, maar naar zeggen bespaar je heel veel energie.
Wij hebben een keramische kookplaat en die verbruikt behoorlijk.
En erg handig, alles doe je in 1 pan.
Je kunt eerst je vlees, groente fruiten/ aanbakken, dan de rest van de ingrediënten erbij en pressure cooken maar. Of slowcooken of of of
Hahaha, lijkt wel of ik aandelen heb, maar helaas.
Voor mij is hij gewoon heel handig ivm weinig energie en hij is nu samen met mijn magi mix onmisbaar geworden Afbeelding



Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
#3354992
- pien - schreef:Nou jaaa zeg ;D
Ik dacht 'het is gezond en goed voor hun bejaarde botjes, gewoon opzuipen die handel' maar daar denken zij anders over :P
Vandaag gaat de kip mét knoflook en verse tuinkruiden 24 u in de Aga...'s kijken wat de mannen daarvan vinden.
Gabi vond vandaag z'n havermout met bone broth trouwens héérlijk!
In elk geval vonden ze de bone broth van kip met knoflook en oregano héérlijk!
En ik dacht elke keer als de koelkast open ging 'wat ruikt er zo zálig?' O ja, de bouillon voor de honden >:( ;D
#3354993
- pien - schreef:
In elk geval vonden ze de bone broth van kip met knoflook en oregano héérlijk!
En ik dacht elke keer als de koelkast open ging 'wat ruikt er zo zálig?' O ja, de bouillon voor de honden >:( ;D
Geweldig, eer van je werk Afbeelding
Sorry, we gingen een beetje OT

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Door fransbulletje
#3354995
- pien - schreef:In elk geval vonden ze de bone broth van kip met knoflook en oregano héérlijk!
En ik dacht elke keer als de koelkast open ging 'wat ruikt er zo zálig?' O ja, de bouillon voor de honden >:( ;D
Dat heb je eer van je werk!
Maar je kunt het ook gebruiken voor een eigen soepje toch?
Door Lizzy
#3355050
BlissSpirit schreef:O jee, zou bijna zeggen wat nietAfbeelding
Hier even een lijstje van mijn pressure cooker.
Drukkoker, Stomen, Vlees, Vis bakken, stomen en Stoven & Soep, bone broth Groenten, Granen, Pasta (ook alles in éęn, dus pasta + saus en groenten, Rijst, Slow Cooker, Multi-Cooker, Frituren, Taart bakken, Bakken, Pizza, Ei koken bakken en pocheren, zelf Yoghurt maken, Jam maken/wecken.

Ik vind de snelkookfunctie ideaal voor stoofpotjes, suddervlees en bone Broth.
Kan ook heel goed in de slowcooker of op het gas natuurlijk, maar in de pressure cooker is het zo klaar en heb het nog niet zelf bijgehouden, maar naar zeggen bespaar je heel veel energie.
Wij hebben een keramische kookplaat en die verbruikt behoorlijk.
En erg handig, alles doe je in 1 pan.
Je kunt eerst je vlees, groente fruiten/ aanbakken, dan de rest van de ingrediënten erbij en pressure cooken maar. Of slowcooken of of of
Hahaha, lijkt wel of ik aandelen heb, maar helaas.
Voor mij is hij gewoon heel handig ivm weinig energie en hij is nu samen met mijn magi mix onmisbaar geworden Afbeelding



Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Dank je wel voor je uitleg! Fijn! Nou, k ga me toch maar eens verdiepen in de materie want het klinkt goed ;D
#3355088
fransbulletje schreef:Dat heb je eer van je werk!
Maar je kunt het ook gebruiken voor een eigen soepje toch?
Niet meer als ik er al met een hondenlepel in heb geroerd :crazy2:
En ik had karkas van de honden gepikt...of maakt dat niet uit als je het 24 uur laat garen?
#3355209
- pien - schreef:In elk geval vonden ze de bone broth van kip met knoflook en oregano héérlijk!
En ik dacht elke keer als de koelkast open ging 'wat ruikt er zo zálig?' O ja, de bouillon voor de honden >:( ;D
Ik maak elk weekend een slowcooker vol bouillon - dat zijn 3 porties voor mij en 3x6 porties voor de honden - eerlijk zullen we alles delen. Zo eten we allemaal 3x in de week ´soep´.
#3359394
Spikkelneus schreef:Ik maak elk weekend een slowcooker vol bouillon - dat zijn 3 porties voor mij en 3x6 porties voor de honden - eerlijk zullen we alles delen. Zo eten we allemaal 3x in de week ´soep´.
Vandaag kregen ze bouillon van fazant-metProvencaalsekruiden-en-veul-knoflook (de kipkarkas is op), en ze vinden het zaaaalig :D
Ze willen gewoon iets culinairs-zonder-koe ;D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door