Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Loukas
#3354861
Ik ga morgen naar een voordracht over dierenvoeding. Ik heb haar vandaag een bericht gestuurd omdat ik wou weten of het voor zowel hond als kat was, wat het geval is. Ik wist al via mijn vorige dierenarts die in de organisatie zit, dat het niet alleen over brok ging gaan. En hanne zei me vandaag dat ze niet achter brok staat, maar dat het wel aan bod zal komen. Ik zie op haar Facebook pagina alleszins foto's staan van renske. Ik ben benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
#3354927
Awel... ik ging hoopgevend naar binnen want "ze was niet voor brok" maar ging toch ietwat teleurgesteld naar buiten. Ik ga niet zeggen dat ze het woord rauw niet uitgesproken heeft, maar zo wel dan is die niet echt blijven hangen. Maar koken voor je hond en kat kon geen kwaad? En liever natvoer dan brok wegens minder koolhydraten en lagere verhitting? Ze begon thans goed want "wie weet wat een hond en kat echt moet eten". En die info was correct. Ik vind het een gemiste kans voor barf en nrv...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
#3354931


Goh ja... ik wil ze niet afschrijven en denk wel dat haar voorkeur naar nrv of kvv gaat. Op haar pagina staat een foto van de eetkom van haar hond met kangoeroevlees, pastinaak en watermeloen. De eerste 2 zijn wel gemalen maar ik ga ervan uit dat ze rauw zijn. Dus ja... gemiste kans...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
#3354935
Nou, als je beweert dat koken voor een kat geen kwaad kan, dan geloof ik al niet meer dat je weet waarover je spreekt.
Taurine gaat nl stuk bij verhitting en katten hebben dat echt nodig in de voeding. Als in : ze gaan op termijn dood zonder.

En die voerbak die je voor de hond bespreekt, stelt me ook niet gerust.
Als ze wat van rauw kende, zou ze het toch wel aan bod hebben laten komen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door