Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3354062
Oké, een hele grote klaag.... wat jullie er van denken of zeggen.... weet dat dit openbaar is etc.... maar dit gaat mij even veel te ver:
Dr komt iets de wereld in... ik vraag netjes aan diegene ze erbij komt, hoe en wat.... ik krijg alleen ontwijkende antwoorden... alles behalve het antwoord waar ik om vraag.... en ik krijg van alles naar mn hoofd geslingerd....

Ik geloof dat ik gek aan het worden ben.... echt gek......alles is mijn fout, ik zie dingen die er niet zijn etc...

Verwacht geen antwoord verder hoor, want ik weet al wat ik te horen krijg.....

P.s. Heb vanochtend mn fb account verwijderd juist vanwege dit.... sorry als ik iemand voor zijn of haar hoofd stoot etc.... maar hier kan ik dus niet tegen... daarom dat ik graag op een hutje op de hei zit..... in mn eentje....
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3354064
CindyMayella schreef:Oké, een hele grote klaag.... wat jullie er van denken of zeggen.... weet dat dit openbaar is etc.... maar dit gaat mij even veel te ver:
Dr komt iets de wereld in... ik vraag netjes aan diegene ze erbij komt, hoe en wat.... ik krijg alleen ontwijkende antwoorden... alles behalve het antwoord waar ik om vraag.... en ik krijg van alles naar mn hoofd geslingerd....

Ik geloof dat ik gek aan het worden ben.... echt gek......alles is mijn fout, ik zie dingen die er niet zijn etc...

Verwacht geen antwoord verder hoor, want ik weet al wat ik te horen krijg.....

P.s. Heb vanochtend mn fb account verwijderd juist vanwege dit.... sorry als ik iemand voor zijn of haar hoofd stoot etc.... maar hier kan ik dus niet tegen... daarom dat ik graag op een hutje op de hei zit..... in mn eentje....
:bigarmhug:
Je hebt het wel heel erg zwaar tegenwoordig he. Alles op een hoop en tegelijk.
Ik begrijp heel goed dat je liever alleen zou zijn en al de problemen achterlaten. Da's heel normaal.
We hebben allemaal wel eens het gevoel dat we alles liever achter zouden laten.

Lukt het nog? OK, het is heel zwaar momenteel, maar trek je het nog? Of sta je op het punt te breken?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3354068
Wat verschrikkelijk dat zoiets gebeurd is, CindyMayella... Ik zou niet weten hoe ik je moet helpen, maar ik kan je wel een grote :bigarmhug: sturen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3354072
CindyMayella schreef:Ik red het wel... altijd gedaan.... maar af en toe :'( :-\ ....
Oh OK, gelukkig.
Maar erg veel sterkte hoor. Tis echt zwaar klote zo. :-*
Door Siberienne
#3354074
CindyMayella schreef:Ik red het wel... altijd gedaan.... maar af en toe :'( :-\ ....

Dikke knuffel! En sterkte gewenst. Soms is het gewoon shit en veel bij elkaar. En ik had zo’n hele irritante yogadocent annnex coach die dan zei ‘je mag dit meemaken, je mag tegen deze mensen oplopen, blijkbaar heb je dit nu nodig om te groeien’ en dan had ik hem het liefst een mep verkocht, maar weet je, het vervelende is, hij had wel beetje gelijk ::)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3354089
Wat naar Cindymayella... Gaat het verder nog wel? Dochter goed onder de pannen? En jij?

Een paar jaar geleden heb ik ook vanwege problemen in real life mijn Facebook verwijderd, iemand probeerde mij te kwetsen en ik deed alsof het me niets deed, maar dat deed het natuurlijk wel... Ik vond het echt heel erg, omdat ik nu geen contact meer heb met oud studiegenootjes, maar het went echt. Je mist niets, echte mensen zijn een stuk interessanter dan die paar pagina's...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door eelke
#3354122
Belangrijk inderdaad om goed te bedenken of de energie die je in iets of iemand steekt - als je een tijd geen overschot aan energie hebt - ook nuttig is. Blijven aanpraten tegen iemand die geen antwoord geeft is zo nutteloos, dan kun je het inderdaad beter aan wat anders besteden.

Blegh ik dacht toch wel dat ik beter was. Maar mijn ontbijt draait nog rondjes in mijn maag. Ik dacht, ik kan wel even rustig wat opruimen, maar helaas. Balen want ik wilde een eind met Joep gaan lopen (eigenlijk hardlopen maar ik had al wel bedacht dat dat misschien een stapje te ver was). Gelukkig hoef ik vanmiddag pas te beginnen met werken dus rustig aan dan maar.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3354183
'nee' tegen de honden zeggen terwijl ze naar buiten willen :(
Mijn pakje zou er tussen 10.15 en 12.15 zijn >:(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3354192
De herfst is weer begonnen en helaas is daarmee de fibromyalgie ook terug gekeerd van zijn vakantieadres. De hele zomer geen last, nu al 4 dagen ondersteboven. Vandaag weer naar de acupunctuur geweest om wat verlichting te vinden in de altijd aanwezige, zeurende pijn in heupen, knieen, voet en handen. :-[ Als dit een voorbode is voor de rest van het natte seizoen.. phoe daar word ik niet blijer van.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3354195
Els&Flow schreef:De herfst is weer begonnen en helaas is daarmee de fibromyalgie ook terug gekeerd van zijn vakantieadres. De hele zomer geen last, nu al 4 dagen ondersteboven. Vandaag weer naar de acupunctuur geweest om wat verlichting te vinden in de altijd aanwezige, zeurende pijn in heupen, knieen, voet en handen. :-[ Als dit een voorbode is voor de rest van het natte seizoen.. phoe daar word ik niet blijer van.
Sterkte.
Familielid van me heeft t ook.
Misschien heb je hier wat aan:
Zij is maandenlang pijnvrij na een bezoekje aan www.gasteiner-heilstollen.com/nl/
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3354223
Update:
Kan niet zo snel alle reacties opzoeken:

Behandel plan is bekend voor mn meisje... ik heb ook gemeld wat er vorig jaar allemaal is gebeurd met mij (oa 4 operaties in 8 mnd tijd, plus jaar daarvoor de ic opname).... daarnaast is het contact met mn moeder verbroken door (in mijn ogen) iets onzinnigs, een tattoo laten zetten: T❤️M...... (geloofsovertuiging, en zo heb ik meer dingen gedaan die niet kunnen volgens haar)....

Dit allemaal heeft zeer waarschijnlijk ook een hele grote invloed op mn meisjes gehad... nooit over gepraat....

Mn man en ik hebben volgende week een gesprek met de therapeut, ze vond dit dusdanig belangrijk, dat dit nu al moet plaats vinden....

En nu ben ik gebroken, kapot etc.... ik had al 1 dag opgezegd op mn werk (had al een vermoeden dat ik het niet zou redden)..... denk dat ik toch maar hulp moet gaan zoeken.... ik kan niet alles, ook al zou een mama datvwel moeten kunnen ;) ....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door