Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353418
Angelique schreef:Doen :cool:
Ik ben toch maar braaf geweest, maar ooooooooh ik zit nu te stuiteren. Wat een fijne lens! Wel zwaar, maar goed te hanteren.

Deze foto's heb ik net in de voliere gemaakt. Het werd door het grauwe weer ook al wat schemeriger en ik heb op het groen van de wilg na alleen maar spuuglelijke achtergronden. En dan dit eruit toveren, wat een verschil met mijn oude lens!! De vogels zo mooi scherp en de achtergrond zo soft, daar hou ik van.
kaelanwlens2.jpg
kaelanwlens2.jpg (765.89 KiB) 2362 keer bekeken
charlienwlens2.jpg
charlienwlens2.jpg (784.37 KiB) 2362 keer bekeken
charlienwlens.jpg
charlienwlens.jpg (9.74 MiB) 2362 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353538
Angelique schreef:Kun je nagaan als je ,m op ene ff schroeft. :) De L-jongens zijn vaak wel zwaar ja, maar je krijgt er zoveel voor terug. :biggrin2: en het went gewoon.
Ik mag gelukkig bij mijn volgende klus de 6D van mijn vriendin lenen. Das al heel veel leuker dan mijn eigen toestelletje natuurlijk. Ben aan het sparen voor de 5D, maar ja, de spaarrekening is nu aardig leeg natuurlijk.

Vandaag helemaal geen tijd gehad om er mee te spelen, jammer hoor.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3354120
Hij wekt bij mij de suggestie gewoon nieuw te zijn. Dus ze hebben of een mooie deal kunnen sluiten of het is een model dat uit de collectie gaat denk ik met mijn fotocamera lekenbrein.
Maar je kan ook kiezen voor afhalen in de winkel in Leeuwarden zodat je hem eerst kan zien ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3354121
dinky89 schreef:Hij wekt bij mij de suggestie gewoon nieuw te zijn. Dus ze hebben of een mooie deal kunnen sluiten of het is een model dat uit de collectie gaat denk ik met mijn fotocamera lekenbrein.
Maar je kan ook kiezen voor afhalen in de winkel in Leeuwarden zodat je hem eerst kan zien ;)
Na lang zoeken (ben ik niet zo goed in ;D ) vond ik dit

Wat zijn OUTLET producten?
Ons inkoopteam is altijd op zoek naar de scherpste deal en zo krijgen wij regelmatig speciale partijen aangeboden, bestaande uit bijvoorbeeld demonstratiemodellen, (klant) retouren, overstock (te veel voorraad), lichte beschadigingen en refurbished (hersteld en weer in prima staat). De producten verkeren altijd in goede staat en zijn door het betreffende merk uitvoerig gecontroleerd voordat ze bij ons binnenkomen.


En dan vind ik 100 euro verschil in prijs niet zoveel. Want het model is inderdaad op zijn weg naar de uitgang en kost inmiddels nieuw nog maar 999,- euro.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3354130
Het is gewoon een aanbieding van een verouderd model. Bij knijn is die nu ook "maar" €999, wat die bij KE als normale prijs vorige week ook koste.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3354131
dinky89 schreef:Hij wekt bij mij de suggestie gewoon nieuw te zijn. Dus ze hebben of een mooie deal kunnen sluiten of het is een model dat uit de collectie gaat denk ik met mijn fotocamera lekenbrein.
Maar je kan ook kiezen voor afhalen in de winkel in Leeuwarden zodat je hem eerst kan zien ;)
Alleen op voorraad in a'dam en r'dam.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3354132
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Karin, zo te zien gaan jullie dikke vrienden worden.
Ik zou ook wel weer eens een nieuwe lens willen, voor mijn Nikon heb ik maar 1 lens (Tamron 70-200 mm f/2.) en ik mis best wel groothoek. Voor de Pentax heb ik die wel, maar soms is het gewoon fijn om maar 1 camera met 2 lenzen mee te nemen i.p.v 2 camera's en lenzen. Ach ja, luxe probleem :D
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3354139
KarenH schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Karin, zo te zien gaan jullie dikke vrienden worden.
Ik zou ook wel weer eens een nieuwe lens willen, voor mijn Nikon heb ik maar 1 lens (Tamron 70-200 mm f/2.) en ik mis best wel groothoek. Voor de Pentax heb ik die wel, maar soms is het gewoon fijn om maar 1 camera met 2 lenzen mee te nemen i.p.v 2 camera's en lenzen. Ach ja, luxe probleem :D
Voor de Nikon kun je toch gewoon de kitlens 18-55 aanschaffen voor groothoek? Zijn helemaal niet duur op marktplaats of een occasion bij een fotozaak en is een prima lens hoor!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3354141
Angelique schreef:Het is gewoon een aanbieding van een verouderd model. Bij knijn is die nu ook "maar" €999, wat die bij KE als normale prijs vorige week ook koste.
Ik heb ze gemaild met de vraag waarom deze dan 100 euro goedkoper zijn. Kreeg antwoord dat ze een kleine partij goedkoper in konden kopen.

Zucht, ik was helemaal niet van plan nu een camera te kopen. Wil sparen voor de 5D. En ik ben nog lang niet over de schok van mijn lens heen ;D . Maar mijn 650D begint een steeds grotere doorn in het oog te worden, dus met deze prijzen wordt een tussenstap camera wel aanlokkelijk.

Misschien maar gewoon afwachten of ze nog goedkoper worden ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3354161
Kaela schreef:Ik heb ze gemaild met de vraag waarom deze dan 100 euro goedkoper zijn. Kreeg antwoord dat ze een kleine partij goedkoper in konden kopen.

Zucht, ik was helemaal niet van plan nu een camera te kopen. Wil sparen voor de 5D. En ik ben nog lang niet over de schok van mijn lens heen ;D . Maar mijn 650D begint een steeds grotere doorn in het oog te worden, dus met deze prijzen wordt een tussenstap camera wel aanlokkelijk.

Misschien maar gewoon afwachten of ze nog goedkoper worden ::)
5dmk3 of 4 hebben natuurlijk hun voordelen tov van deze 6d, maar ik denk dat je zeker voor nu als vervanging van je 650d hier een leuke camera aan hebt. Kunnen we lang een breed neuzelen over pixels in de marge, maar onderaan de streep is de 6d gewoon een hele leuke ff camera.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3354162
Lazy Garfield schreef:Voor de Nikon kun je toch gewoon de kitlens 18-55 aanschaffen voor groothoek? Zijn helemaal niet duur op marktplaats of een occasion bij een fotozaak en is een prima lens hoor!
Kitlenzen zijn ook niet slecht, maar als ik geld ga uitgeven voor glas investeer ik liever in goed glas.
Voor mijn Pentax heb ik allemaal goeie lenzen, dus ik wil voor de Nikon ook goeie kwaliteit. Zoals gezegd, luxe probleem als je 2 camera's mee moet nemen ;)
Kaela schreef:
Ik heb ze gemaild met de vraag waarom deze dan 100 euro goedkoper zijn. Kreeg antwoord dat ze een kleine partij goedkoper in konden kopen.

Zucht, ik was helemaal niet van plan nu een camera te kopen. Wil sparen voor de 5D. En ik ben nog lang niet over de schok van mijn lens heen ;D . Maar mijn 650D begint een steeds grotere doorn in het oog te worden, dus met deze prijzen wordt een tussenstap camera wel aanlokkelijk.

Misschien maar gewoon afwachten of ze nog goedkoper worden ::)
Als je het je kunt veroorloven....doen. Investeren in goed glas is ook belangrijk natuurlijk, maar als je goed glas hebt en je camera loopt daar net iets op achter is het ook zonde.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door