Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Elf
#334669
Doodles heeft de 1e 2 weken dat hij bij ons was Energique gegeten, met af en toe wat zelfgemaakt eten afgewisseld. Nu krijgt hij sinds een week Rodi. Ik merk dat hij veel meer hondengeur heeft sinds hij Rodi eet. Merken jullie ook verschil hierin met verschillende merken KVV?

Groeten,
Elvira
Door amber2
#334687
Ja, dat hebben onze honden ook bij het ene merk wel en bij het andere niet. Geen Rodi meer voeren dan aan jouw hond lijkt mij! Die hondengeur ontstaat door teveel afvalstoffen in het lichaam, een teken dat jouw hond dit voer niet goed kan verwerken.
Door Peet
#334691
Beau heeft het (ineens ???) van Bibi....was me niet eerder opgevallen, maar ik zal blij zijn als ik zaterdag weer Cb in kan slaan. Bevalt toch beter.... :)
Door Elf
#335249
Fijn te horen dat jullie dit ook ervaren! Ik ben namelijk nogal een flauwerd wat hondengeur betreft. Een van de redenen, naast de astma van mn zoontje (gaat perfect met de hond!!) om voor de labradoodle te kiezen is het feit dat ze weinig geur bij zich dragen. De eerste weken rook ik niks en nu met Rodi wel. Vlug terug naar Energique dus!
Door Lind@
#335251
Jazeker merk ik dat ook, mijn honden kregen een tijdje AHV.......stinken!!!!! :-X
Met Carnibest was het na een week al een heeeel stuk minder!
Laatst gewijzigd door Lind@ op vr 17 jun 2005, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door diana
#335880
bij mij stonken ze op brokken , maar dat is heeeel lang geleden
ík heb ook ooit bibi gevoerd , maar ook dat is al weer een paar jaar geleden
toen stonken ze ook niet
maar nu geef ik al een poos c,b
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door