Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ster
#334877
Goh, het is wel ff wennen om berichtjes te lezen over in stukken gezaagde geiten ed, moet ik eerlijk bekennen. Ben zelf vegetarisch, dus dat helpt niet erg ;D Maar goed, het gaat hier om Boefke. Die is waarschijnlijk allergisch. Ik heb al behoorlijk wat tips gekregen en ga net beginnen hem Duck compleet lam met rijst te voeren in de hoop dat zijn klachten zullen afnemen. Nu heb ik nog een vraagje. Ik beloon hem tijdens trainen vaak met snoepjes, maar wil daarvoor voorlopig even niet zijn brokken gebruiken. Weet iemand natuurlijke snoepjes die ik ook zou kunnen gebruiken in combi met een eliminatiedieet als test op voedselallergie? Ik zat eraan te denken om stukjes eend te koken ofzo... Ik heb geprobeerd te zoeken, maar kon zo gauw niet iets hierover vinden.
Door Ster
#337770
Boefke zit nu krap een week op Duck. Vandaag heeft hij zijn eerste kippennek gegeten. Hij was heeeeel voorzichtig, maar uiteindelijk smaakte het. De kriebel houdt tot nu toe aan. Hij traant en drupt erg. Misschien ontgifting. Ik ben begonnen met groene leem, die tip kreeg ik hier van iemand. Heel voorzichtig durf ik te zeggen dat hij de laatste dagen iets vrolijker en energieker lijkt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door