Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door romila
#335195
Ik zag in de winkel kippelevertjes en dacht daar ga ik iets mee in elkaar flansen... Maar nu heb ik ut volgende in huis: 350 gr kippelevertjes, biogarde eieren...wat kan ik nog meer toe voegen? het is alleen maar een keer als ontbijt, verder krijgen ze carnibest.
Door 202spots
#335197
[quote="romila"]
Ik zag in de winkel kippelevertjes en dacht daar ga ik iets mee in elkaar flansen... Maar nu heb ik ut volgende in huis: 350 gr kippelevertjes, biogarde eieren...wat kan ik nog meer toe voegen? het is alleen maar een keer als ontbijt, verder krijgen ze carnibest.
[/quote]
Inplaats van ontbijt..
zou ik de levertjes door wat groentemix als avondeten geven.
lever en eieren geef ik nooit tegelijk omdat 't alle 2 laxerend werkt.
en 350 gr levertjes voor 1 hond????
wel errug veel, ook voor 'n grote maat hond.
Door 202spots
#335699
Dat is dan zeg maar 120 gram per hond....ik heb geen idee hoeveel levertjes dat zijn, maar zelf zou ik niet meer dan 2 levertjes per hond geven.
En misschien iets van kippennek of vleugel in stukken geknipt erbij?
De levertjes kan je heel goed vriezen voor 'n volgende keer.
Door romila
#335751
Oei...maar goed dat ik dan ff advies vraag...denk dat er wel meer dan 6 levertjes in zitten... ??? Ik ga morgen boodschappen doen voor onze eerste groentemix met kippelevertjes! Ben heel benieuwd...
Door tieneke
#335766
Lever werkt laxerend weet ik uit ervaring :-X
Eergisteren net iets teveel hertenlever gegeven(teveel ontdooid) en gisteren heeft Tinus de boel ondergepoept en ook zijn zussie was niet blij...ik helemaal niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door