Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3351452
Wij zijn waren de enige met een haan, dus dat lijkt me sterk hoor! Maar, ik ga helemaal niks meer zeggen tegen de buurman. Überhaupt niet. Ik ben wel uitgepraat met deze mensen.....

Ik hoop eigenlijk dat die mensen die naast hem wonen nu een haan gaan nemen, omdat ze de gezelligheid van Willem zo missen ;D
#3351476
Lizzy schreef:Wij zijn waren de enige met een haan, dus dat lijkt me sterk hoor! Maar, ik ga helemaal niks meer zeggen tegen de buurman. Überhaupt niet. Ik ben wel uitgepraat met deze mensen.....

Ik hoop eigenlijk dat die mensen die naast hem wonen nu een haan gaan nemen, omdat ze de gezelligheid van Willem zo missen ;D


Deze ::)


#3351536
Het is voor het hondje natuurlijk zwaar kl*te maar mijn wraak is vanmorgen wel zoet. Tegenover ons woont een hondje (klein keffertje) dat echt uren per dag keft. Meestal in de middag. En dan duurt dat echt uren en uren (zo zielig). Maar vanmorgen zit het hondje sinds een uur of 8 al aan 1 stuk door te keffen.
#3351542
Wat een hufter van een buurman! Willem zal het vast heerlijk gaan krijgen bij Akka, dat is een puik plekje. Wij komen daar regelmatig in de buurt, misschien gaan wel wel een keer buurten bij Willem om te zien hoe hij het maakt.
Maar klote is het wel voor jullie, potverd....... :'( :'(
Dat van de gebraden haan bij de buurman presenteren zou ook mijn idee zijn, Lizzy!!
#3351544
Anne in Zweden schreef:Och gos toch. Ik denk dat jij meer last zult hebben van de verhuizing dan Willem, maar kan me voorstellen dat je de buurman nu wel een paar pijntjes gunt her en der.

Bestaan er geen hanengekraaitoeters die je iedere ochtend om halfnegen even onder zijn slaapkamerraam kunt activeren? Gewoon, dat ie het niet ontwent? :biggrin2:
Mijn lief heeft op zijn telefoon een hanenalarm, dat gaat elke avond af om hem eraan te herinneren dat hij zijn medicijnen moet innemen. Het maakt een hels kabaal.
#3351547
Wat een eikel van een buurman!
Maar dat is het; hij vind dat hij er last van heeft dus hij hoort alleen dat. Ik had ook niks tegen hem gezegd maar wel
af en toe een kraaitje laten horen en dan
de soepkip in zijn handen gedrukt als hij er om kwam.

Bij ons in de straat had ook iemand een rennetje, ik had daar geen last van (behalve de keer dat het deurtje open had gestaan en Lola bijna een kipje had omdat die voor haar langs vloog) en pas toen de overbuurvrouw zei dat ze die haan de hele tijd hoorde, hoorde ik pas dat er een haan was....

Willem zal het vast mooi hebben in Drenthe, maar voor jullie is het mooi ruk....
#3351548
Oo wat zonde zeg. Gelukkig heeft ie wel een goed plekje gekregen.
pearlsofpassion schreef:Ik zou vooral even niet zeggen dat ie weg is en afwachten of hij niet alsnog komt klagen over gekraai. Zou me niet verbazen... >:(
Oja dat zou goed kunnen inderdaad, dat ie de helft van de tijd ieder geluid aanziet voor haangekraai
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door