Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3351141
Onder het mom van het kan altijd erger: ik las van de week in de krant dat het in Spanje tegen de 50 graden is.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351142
Muggen.. :-X Echt. Ik word elke nacht wakker omdat ik weer ergens jeuk heb.
De wespen zijn inderdaad al heel vervelend.

Ik tel de dagen verder af tot het afkoelt... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3351146
Er staat hier nu nog een lekker briesje van buiten dus raam lekker open :)

Wordt alleen gek van de dikke muggenbeten, die lijken dit jaar dikker te worden dan andere jaren :-X
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351148
Misschien ander soort muggen? Zuidelijker?
Want ik heb normaal ook enkel dikke bulten als we op vakantie zijn.
Door Anne in Zweden
#3351150
Vannacht 13 graden hier, nu 18,5. Ik heb voor het eerst in maanden een lange thermo-onderbroek aan in huis! :o :yeah:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3351151
Anne in Zweden schreef:Vannacht 13 graden hier, nu 18,5. Ik heb voor het eerst in maanden een lange thermo-onderbroek aan in huis! :o :yeah:
Tsja, Zweden baalt er ook van dat wij weer naar huis moeten denk ik... :P

Ik wil hier blijven :'(
Door Siberienne
#3351152
Ik word nog steeds knettergek vd luizen. Vorige week was het even minder, maar alles plakt weer en alles ligt vol blaadjes van de acacia. En die blaadjes plakken overal aan vast. Vanmorgen geveegd buiten, nu al niks meer van te zien. Buiten aan de yoga, snel weer naar binnen want ik kreeg weer overal jeuk vd beestjes. Ik wil regen!

Sorry, moest er even uit :biggrin2:

Fijn Anne, lekker koel!
Door fransbulletje
#3351155
Hier wordt ik wel een beetje blij van... nu hopen dat het klopt.
Afkoeling in zicht!
IMG_20180804_121218.jpg
IMG_20180804_121218.jpg (3.66 MiB) 2030 keer bekeken
Door Mandarijn
#3351167
Ik wil 3 weken regen!!!

We hebben het zo vreselijk druk bij de brandweer door mafkezen die met deze droogte nog steeds sigaretten weggooien.
Door Anne in Zweden
#3351171
Kim_S schreef:Tsja, Zweden baalt er ook van dat wij weer naar huis moeten denk ik... :P

Ik wil hier blijven :'(
:( Begrijpelijk. Na al die ontelbare keren zwemmen in de rivier raak je toch aan het wilde leven gewend. :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3351172
Anne in Zweden schreef::( Begrijpelijk. Na al die ontelbare keren zwemmen in de rivier raak je toch aan het wilde leven gewend. :P :biggrin2:
Ik zat meer te denken aan die ontelbare wespen en dazen en muggen hier. Livin' on the edge!! :cool:

Maar ik wil echt niet weten hoe het er thuis uitziet. Toen we weggingen was het nog redelijk groen, ik vrees dat we straks in de Sahara terechtkomen ipv Duitsland :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351173
Mandarijn schreef:Ik wil 3 weken regen!!!

We hebben het zo vreselijk druk bij de brandweer door mafkezen die met deze droogte nog steeds sigaretten weggooien.
Ik vind dat zo erg! Paar weken terug een collega nog, mikt tijdens het lopen zo haar peuk in het gras. Ze was hoogst verbaasd dat ik boos werd. Denk toch na mensen! Wat een werk zullen jullie er aan hebben en godzijdank zijn er mensen die dat doen!

Ik zou persoonlijk al blij zijn met 3 uur regen. Was net zo gek om in de tuin te gaan werken. Zweet gutst langs mijn lijf. Nou ja, dan maar even lekker eten koken he, om af te koelen :D .
Door Mandarijn
#3351184
Kaela schreef:Ik vind dat zo erg! Paar weken terug een collega nog, mikt tijdens het lopen zo haar peuk in het gras. Ze was hoogst verbaasd dat ik boos werd. Denk toch na mensen! Wat een werk zullen jullie er aan hebben en godzijdank zijn er mensen die dat doen!

Ik zou persoonlijk al blij zijn met 3 uur regen. Was net zo gek om in de tuin te gaan werken. Zweet gutst langs mijn lijf. Nou ja, dan maar even lekker eten koken he, om af te koelen :D .
Mijn collega's (van verschillende posten) en ik mogen er dagelijk uit voor een berm- of natuurbrand. En het is nu vaker meerdere keer per dag ipv 1x per dag. In Limburg rijden we vanwege de droogte met meerdere voertuigen (mintens 2 tankautospuiten en 1 waterwagen) naar deze branden. En indien nodig worden er peletons ingezet. Een peleton zijn 4 tankautospuiten en een waterwagen. En ik kan vertellen dat we het nog nooit zo druk hebben gehad over een lange periode door de droogte.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351185
Een vriendin van me zit ook bij de brandweer, ze vertelde inderdaad dat het erg druk is. Haar collega's houden dr geloof ik op de hoogte aangezien ze haar voet heeft gebroken.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351224
Hahaha koud :D zon komt niet door dus maar 22 graden.
Vandaag even bijkomen van de afgelopen dagen en weer opladen voor de komende 2 ...35 en 37 graden daarna 30 en dan dan zou het echt? Regen? En max 25?

Gisteren was Maci inzelkaar gezakt nadat ie het water in was gerend, was ff schrikken, maar taaie rakker, was gewoon vanwege joepie water en de hitte van de afgelopen dagen. Na wat zwemmen knapte die weer op en heeft later ook nog oefeningetjes gedaan. Maar het is echt afzien voor de beren. Ze zijn echt doodmoe en ze doen haast niks, ja 1x per week waterwerken en blij dat ze dan zijn!

Oo en erg van die natuurbranden. Hier in Duitsland mag je officieel niet eens roken in de bossen. Maar ja bermen zijn net zo erg. Gewoon verbod op buiten op straat roken :biggrin2: Want ja nadenken ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door