Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3351092
Kaela schreef:Nu de zon weg is uit de tuin, is het er fijn toeven. Heerlijk windje en aangename temperatuur. Erg fijn na een hele warme dag. In huis blijft de warmte heel erg hangen, zou wel buiten willen slapen.
Wat let je?
Hartstikke leuk, vakantie in eigen tuin
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351093
Siberienne schreef:Ik hoorde dat een zwemtocht in de Maas ten noorden van ons ook afgelast wordt.
Ik was vandaag in Asselt en zag op de andere plassen daar grote groene stukken drijven. Er stonden geen borden maar dat is ook geen officieel zwemwater. Ik zag er wel een hele kudde paarden in staan badderen en drinken.

Ik wilde met jut en jul vanavond naar de waterwerk plas gaan maar durf het toch niet aan. Lastig he?

Ik fietste vanmorgen om half elf naar Roermond, was goed te doen maar om 14 uur terug was niet zo heel snugger, werd toch even niet lekker toen ik thuis kwam (en ik fietste echt super rustig) tja, had ik maar niet zo lang op terras moeten blijven hangen... nu is het nog steeds heet buiten. Toch maar binnen gegeten
Ja de waterwerk plas van ons is nog vrij volgens zwemwater.nl. Vorige week was het water nog goed maar serieus erg warm. Maar deze week gaan we naar de eifel om te trainen ivm solar ( en zij mogen dus ook niet het water in! Want die plassen zijn wel besmet, ik ben benieuwd of dat dat goed gaat....) hatenboer heeft blauwalg
Asselt is maar een visvijver he? Maar als het daar al zit, waait daar meestal vrij goed door...
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 03 aug 2018, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351094
Too schreef:Wat let je?
Hartstikke leuk, vakantie in eigen tuin
Muggen!!!

Misschien koop ik morgen wel een klamboe, dan kan het wel!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351095
Kaela schreef:Muggen!!!

Misschien koop ik morgen wel een klamboe, dan kan het wel!
Hier zijn er niet eens muggen ! :o Is hun ook veel te droog ! ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351098
Kaio schreef:Hier zijn er niet eens muggen ! :o Is hun ook veel te droog ! ::)
Dat is dan toch wel een voordeel. Volgende week hoop ik een bosrit te gaan maken, maar vrees dat de dazen nog niet weg zijn!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351100
Kaela schreef:Dat is dan toch wel een voordeel. Volgende week hoop ik een bosrit te gaan maken, maar vrees dat de dazen nog niet weg zijn!
Nee die heb ik gister nog in de tuin gezien! Durf hier niet onder de bomen te wandelen Doe mij maar muggen dan eigenlijk!
Door Maika
#3351101
Bij ons veel vliegen maar geen dazen bij de paarden.
Niet eens een paar bij het water, maar het is te verwaarlozen.

Het is te droog!
Door hannabelgje
#3351107
Nou hier is het ook super droog, maar dazen in overvloed hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Maika
#3351108
Wat gek, mijn paard staat tegen de bosrand maar nauwelijks,,,
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351112
Hier ook weer veel muggen. Gek genoeg was het even minder toen er een buitje gevallen is 2 weken terug. Nu weer evenveel als voorheen. Ze houden van de droogte blijkbaar... ::)
Er ligt wel zo'n moerasgebied met beken en vijvers hier achter de heuvel. Misschien kweken ze daar en staat daar hier en daar nog een plasje water...
Door Tanna
#3351114
Hier ook dazen. Gortdroog, vanmiddag 34 graden, maar ze vliegen vrolijk rond.
Door Siberienne
#3351117
Ik vind de dazen wel meevallen. Muggen redelijk wat maar niet zoveel als andere jaren. De wespen worden wel vervelend zo langzamerhand.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351126
Naar het schijnt zijn er 4 tot 6 maal meer wespen dan normaal... :-X
Wij hebben al 2 nesten laten verdelgen en 1 voorkomen (dichtgestopt) waar ze van plan waren te beginnen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351127
Ja joepie alle regen is weer weggehaald in de voorspellingen en de temperaturen na een dipje weer omhoog....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door