Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ellenned
#3350737
eelke schreef:Ik zou haar eens laten starten met het drinken van geitenmelk, gaat dat ondanks haar allergieën?

Wat eet ze normaal?
Dat heb ik staan, ze heeft net voor het eerst in 3 dagen een paar slokjes water gedronken yessss! Alle andere geuren staan haar niet aan.

Ze barft en krijgt kvv. Geen rund en geen kip.
Door eelke
#3350739
Dan zou ik kijken waar ze trek in heeft, en dan botwerk nog even vermijden tot haar spijsvertering weer op gang is. En wat je geeft dan ook alleen maar in kleine hapjes, rustig opbouwen. Waar ze zin in heeft moet je echt uitdokteren denk ik, soms helpt het om bv kvv heeeeel kort aan te bakken dan komen er meer geuren los.
Door ellenned
#3350742
Bedankt. Ik denk dat ik gewoon maar zorg dat ik van alles wat heb staan, wat witvis misschien, wat kvv, wat bouillon. Als ze voorlopig eerst maar weer iets gaat drinken dan hoeft ze niet meer aan het infuus.
Ik bied nu soms wat aan, ze ruikt in ieder geval even dat is al meer als afgelopen dagen.
Ik heb weer helemaal het idee dat t kantje boord was, maar dat t weer goed komt :)
Door Eef+Stippels
#3350743
pearlsofpassion schreef:Misschien wil ze eerder wat bouillon dan vlees?
+1
Ik zou bonebroth maken denk ik. Kijken of ze daar lekker van gaat drinken.
En wat Eelke al zegt, kleine beetjes kvv (of mager spiervlees) en geen bot.


Fijn dat ze weer een beetje kwispelt!
Door ellenned
#3350745
ellenned schreef:Bedankt. Ik denk dat ik gewoon maar zorg dat ik van alles wat heb staan, wat witvis misschien, wat kvv, wat bouillon. Als ze voorlopig eerst maar weer iets gaat drinken dan hoeft ze niet meer aan het infuus.
Ik bied nu soms wat aan, ze ruikt in ieder geval even dat is al meer als afgelopen dagen.
Het was echt kantje boord was, maar heb er weer alle vertrouwen in dat t weer goed komt :)
Oja brone both, dat kan ik wel s gaan maken!
Door Janie2
#3350773
Fijn!!

Lekker stukje heel kort aangebakken zalm?
Gaan de neuzen ook vaak van op hol.
Door Anne in Zweden
#3350774
ellenned schreef:Bedankt. Ik denk dat ik gewoon maar zorg dat ik van alles wat heb staan, wat witvis misschien, wat kvv, wat bouillon. Als ze voorlopig eerst maar weer iets gaat drinken dan hoeft ze niet meer aan het infuus.
Ik bied nu soms wat aan, ze ruikt in ieder geval even dat is al meer als afgelopen dagen.
Ik heb weer helemaal het idee dat t kantje boord was, maar dat t weer goed komt :)



Hè, fijn om te lezen! En inderdaad gewoon wat dingetjes uitproberen. Likje leverpastei op je vinger misschien, of wat vis uit blik, of of of. Gewoon voor d'r neus houden en kijken of ze het wil hebben.
Door Lizzy
#3350854
Pffft, wat een opluchting dat het wat beter met haar gaat....! Ik zou ook voor bone broth gaan. En voor wat gekookte lichte vleessoorten. Gekookt puur omdat ze daar de geur vaak lekkerder van vinden.
Door ellenned
#3350863
Nou het gaat op zn Yilla's hoor en dat is precies wat madam zelf wil....ik houd er van :biggrin2:
Van alles gehaald, gekookt gebakken enz. Bone broth gemaakt. Het enige wat ze wil is wat water en....wat gebakken gehakt met kokosolie, daar is ze helemaal verzot op en mijn fantasie was volledig uitgeput toen ik dat ineens bedacht. daar heeft ze iets van gegeten en een paar stukjes zalm wat ik zelf at.
Nu wil ze weer niets, maar dat zal heus weer goed komen, pfffft ze is er nog en gaat gewoon over 4 jaar 14 worden :)
Door ellenned
#3350889
Helaas toch niet zo goed, ze heeft alvleesklierontsteking, weer infuus anti misselijkheid en pijnbestrijding gehad.
Da zegt hier weinig aan te kunnen doen en dat hopelijk het lichaam zich herstelt. Het is wel zorgelijk.
Iemand ervaring mee?
Door hannabelgje
#3350892
ellenned schreef:Helaas toch niet zo goed, ze heeft alvleesklierontsteking, weer infuus anti misselijkheid en pijnbestrijding gehad.
Da zegt hier weinig aan te kunnen doen en dat hopelijk het lichaam zich herstelt. Het is wel zorgelijk.
Iemand ervaring mee?
Gatsie dat is niet goed. Volgens mij komt het bij katten heel veel voor. Misschien daar eens een rondje Google op wagen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3350895
Vet mijden als ik het goed heb. Maar ik weet er ook het fijne niet van.
Ik geloof dat Pike ervaring mee heeft.

Sterkte ermee. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door