Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3350502
Kaio schreef: Maar jullie kunnen vast wel eerder het park op? Dan kun je ongeveer om 11 uur aankomen voor de ergste warmte en nog 2 uurtjes ergens in de schaduw overbruggen.
We kunnen om 1 uur het huisje in en we gaan om half 10 al weg.... rustig aan rijden, wat meerdere tussenstops als het moet en het park met de hondjes verkennen.... dat moet goed gaan.... die koelmatten waren €50,- ps, dat vond mannetje te duur voor deze ene keer (ik ook).... we denken als eerste aan de hondjes, dus het moet goed komen ;) .....
Door hannabelgje
#3350507
Kijk dat is al een heel wat prettiger tijdstip om het huisje in te mogen. Fijne vakantie!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3350517
hannabelgje schreef:Kijk dat is al een heel wat prettiger tijdstip om het huisje in te mogen. Fijne vakantie!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Thanks :) .... volgens mij hebben we meer voor de hondjes mee dan voor onszelf :D ..... heb dr zin in!!!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3350521
CindyMayella schreef:Tegenvallertje:
Mn schoonvader wilde vanochtend de auto door de wasstraat halen, zodat wij een schone auto mee konden krijgen.... deed ie het niet meer :o .... anwb erbij, kon niets vinden... dus nu toch maar met onze eigen auto’s richting Limburg... raamschermen gehaald, mn man koelmatten halen voor de hondjes (bij de Action waren ze op, dus nu voor die Lizzy had) ergens anders maar halen..... gelukkig kunnen we eerder in het huisje, hopelijk valt het mee met de hitte :-\ .....
'Gelukkig' komen jullie er nu achter en gebeurt het jullie niet op het vakantie adres ;)
Goede reis morgen en fijne vakantie!
Door Siberienne
#3350523
CindyMayella schreef:We kunnen om 1 uur het huisje in en we gaan om half 10 al weg.... rustig aan rijden, wat meerdere tussenstops als het moet en het park met de hondjes verkennen.... dat moet goed gaan.... die koelmatten waren €50,- ps, dat vond mannetje te duur voor deze ene keer (ik ook).... we denken als eerste aan de hondjes, dus het moet goed komen ;) .....

Komt vast goed! Het is beetje bewolkt morgen, was het vandaag ook en het was prima te doen hierbuiten. Veel plezier!

Oh ja, lekkere hamburger met friet op terras met schaduw; de rozentuin in Kessel, op loopafstand van de veerpont vanuit Reuver ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350694
Charlie is chagrijnig en mijn vinger doet zeer. En ja, daar zit een oorzakelijk verband tussen >:(

Wou hem alleen maar een aardbei uit eigen tuin geven :'(
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350695
Kaela schreef:Charlie is chagrijnig en mijn vinger doet zeer. En ja, daar zit een oorzakelijk verband tussen >:(

Wou hem alleen maar een aardbei uit eigen tuin geven :'(
Een oneenigheidje met meneer papegaai?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350696
Kaio schreef:Een oneenigheidje met meneer papegaai?
Uhu. En dat doet altijd zeer...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3350697
Heeft hij misschien toch last van de warmte?
Of had hij gewoon geen zin in aardbei?

Dat is exact de reden waarom ik vogels leuk vind op afstand. Ik ben bang van snavels. ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350705
pearlsofpassion schreef:Heeft hij misschien toch last van de warmte?
Of had hij gewoon geen zin in aardbei?

Dat is exact de reden waarom ik vogels leuk vind op afstand. Ik ben bang van snavels. ::)
Hij is in de rui en dan zijn ze altijd een tijdje niet te genieten. En hij had overduidelijk geen zin in aardbei.

Inmiddels ben ik net bij de fysio weg voor dry needling en doet mijn schouder meer zeer dan mijn vinger. Nou mag het wel klaar zijn voor vandaag!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3350706
Heb je zoveel pijn van die dry needling? Ik vind het steeds een geweldige verademing. :???: spier terug ontspannen ipv verkrampt.
Maar bij mij zit het in m'n bilspieren door bekkeninstabiliteit. Misschien dat dat heel anders is dan in de schouder...
Ik 'mag' donderdag nog eens, en dat zal dan de laatste keer zijn, want volgende week ben ik uitgerekend.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350708
Bil doet veel minder pijn dan schouder. Ben eerder dit jaar rond mijn heup behandeld en dat geeft inderdaad vooral verlichting. Schouder is bij mij altijd eerst heel beurs. Duurt een dag of twee en dan is het weg en de hoofdpijn is direct weg. Dus wel de moeite waard, maar leuk is anders.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350714
Nou gelukkig heb je geen last meer van je vinger :P :sofa:
Nou niet fijn weer 2 dagen weer pijn, maar geen hoofdpijn is ook al fijn. Heb je continue last van je schouder dan? Die dan voor die hoofdpijn zorgt?

Nou hier heb ik een antibiotica cortisone zalf mee voor op mijn arm, dacht dat ik helemaal gek werd ( jeuk, branden, pijn , wakker worden in je slaap erdoor) dus maar eens gekeken hoe druk het was bij de ha, niet te druk blijkbaar ;)
Mag een weekje smeren hopelijk is het dan weg. Ik hoop het want ik wordt er gek van, en zo gauw ik zweet ( en hier was het gisteravond om 10 uur nog 28 graden dus dat is gauw zweten, dus ik kan amper bewegen) breekt de hel los op die plek.
Bijwerkingen : alles wat ik al heb ;D
Probleempje: bewaren onder de 25 graden ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3350717
Dry needling, gedaan maar nooit meer. :o :-X Wat vond ik dat een hel.
Hopelijk is je vinger en je schouder vandaag beter.

Fijn dat je een zalfje hebt kaio, hopelijk werkt het goed.

Ik moet ook even klagen. Heb namelijk gister voor mn linkeroor een gehoorapparaat gekregen. Ik dacht dat doe je er in en dan hoor je beter. Maar ik ben me het apelazarus geschrokken! :o
Ik hoor alles blikkerig als zo'n ouderwetse slechte yoko radio. En wat ik het allerergst vind is dat ik mn eigen stem hoor en mn ademhaling. Ik had vanaf moment 1 dat het in was, de neiging het eruit te rukken.
Ik heb ook geen voorlichting of niks gehad en het enige is dat gezegd is dat ik jong ben (thnx ;D ) en dat jonge mensen makkelijk wennen dus gewoon hele dagen in en na 3 dagen ben ik wel gewend.
Ik heb m dr op de fiets uitgetrokken en in mn broekzak gepropt. Ik word er namelijk angstig van en dan vooral van mn eigen stem en ademhaling. Besloten dat ik m nu 2x daags een uur in moet tot de angst weggaat.
Heb m er savonds nog weer een uurtje ingedaan maar kreeg direct weer een fysieke angst/stress reactie. :-[ Nu is ie er weer in een uur en weer die reactie. Ben benieuwd of ik eraan ga wennen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door