Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Elvira
#334929
Met de nieuwe lading CB die ik een paar weken geleden gehaald heb, heeft Zingaro regelmatig zachte ontlasting. Als ik hem lamspens, lamsribben, kippen-onderdelen geven is z'n ontlasting wel goed. Hij deed het altijd goed op Carnibest. Zijn er meer met dit probleem. Misschien zit er deze keer een groente in waar hij het niet goed op doet ???
Door Jojo
#334980
Ja, nu je het zegt, ik krijg zn ontlasting ook niet meer zo stevig als het hoort ???
Ik had het alleen nog niet zo bij de cb gezocht omdat dat altijd goed ging en ik dacht dat de samenstelling altijd gelijk was ???
Door Elvira
#334999
[quote="Doedels"]
Bij mijn honden is de ontlasting prima. Welke datum staat op jouw cb?
[/quote]
02-05-2006
Het zijn doorzichtige zakken
Door Doedels
#335006
[quote="Elvira"]
02-05-2006
Het zijn doorzichtige zakken
[/quote]ik heb cb van 24-04-2006. Een andere partij dus. Helaas geen vergelijkingsmateriaal.
Door Jojo
#335059
het was bij mij ook de doorzichtige zakken. Nu heb ik weer rode. En volgens mij (ja ik zeg volgens mij omdat ik het nog niet gekoppelt had aan het voer/ de kleur van de verpakking) is de ontlasting al weer beter geworden.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#336591
Ik heb nu doorschijnenden zakken. Ik dacht dat dit altijd bij de kiloverpakking was. Niet dus.

Ik zal het eens in de gaten houden.
Door Jinxy
#337739
Vreemd.....nu ik dit zo lees besef ik dat hier hetzelfde gebeurd.
Ik heb nu doorzichtige zakken. En jinx poept iets zachter, nog geen flubber maar niet echt hard. Bij puk is er totaal geen verschil en bij de kat ook niet...

Vind het wel fijn dat het niet steeds precies gelijk is, de inhoud. Afwisseling is prima...Zolang ze geen plaspoep hebben...och ja. ;)
Door Jojo
#339443
hmmm, heb nog eens nagedacht. Wellicht ligt het hier niet aan de carnibest maar aan de rodi. Wat is nl het geval, al een tijdje gaf ik Joey rond koffietijd op het werk vaak een rodi burger lamshart. En dat is dus orgaanvlees. Gaat er dan een avond ook nog een eitje door de carnibest, wat gebeurt er dan ??? Juist, dan wordt de ontlasting dunner ;)
Hij heeft het nl. niet elke dag. Ineens had ik het door ;D
Door Jinxy
#339753
Ik denk ook dat het hier aan het weer ligt.... :P
Nu het wat langer warm is zijn ze er denk ik een beetje aan gewend en is het weer hard..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door