Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3349384
Kaio schreef:Het was wel "regen " ...
Er zijn serieus buien te zien op de buienradar :o . Zij het dan weer geen serieuze buien, maar regen is regen, het is meer dan niets.

Leeuwarden zal het niet halen zo te zien.
Door eelke
#3349385
Kaela schreef:Er zijn serieus buien te zien op de buienradar :o . Zij het dan weer geen serieuze buien, maar regen is regen, het is meer dan niets.

Leeuwarden zal het niet halen zo te zien.
Het zou hier al 2 uur moeten regenen maar het verdampt voor het hier is...
Door tt-tjes
#3349393
Hier geven ze ook regen aan. Ik zie ze op buienradar, ik krijg meldingen binnen maar er valt geen drup.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3349398
Hier is wel iets gevallen. Een hele tijd ook. Daarna kon ik uit een bak van 50cm op 50cm toch wel een theelepel water gieten. ::)
Niets dus...

Het verdampt idd gewoon terwijl je erop kijkt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349404
pearlsofpassion schreef:Hier is wel iets gevallen. Een hele tijd ook. Daarna kon ik uit een bak van 50cm op 50cm toch wel een theelepel water gieten. ::)
Niets dus...

Het verdampt idd gewoon terwijl je erop kijkt.
Geloof dat het hier ook ongeveer die hoeveelheid was, waren gewoon een half uurtje wat losse druppels.

De maïs hier in het veld valt zo om overigens, die wortels liggen zo aan het oppervlak. Dus is ff goed uitkijken me de hondjes, want als ze er net tegenaan komen flikkert het al om.
De regen die na volgende week voorspeld werd hier op weeronline is ook alweer verdwenen. Nou kan dat ook nog alle kanten op gaan hoor.
Maar qua temperatuur wordt het weer geen speuren voor de jongens hier. Best ook lastig voor de hondenschool, zoveel lessen die niet door kunnen gaan, maar ja te warm is te warm.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3349446
Vanochtend lagen er regendruppels op de tuintafel en het autodak, ik moest echt even schakelen wat dat ook alweer was.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349451
Anne in Zweden schreef:We merken dat Kim nadert: ook hier valt tussendoor steeds (lichte) regen. :biggrin2:
;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3349453
Angelique schreef:Ga ik net even buitn zitten....regen >:( >:(
Goede timing ook, het is al een maand droog en heet. En nu bedenk je pas om eens buiten te gaan zitten? :biggrin2:
Anne in Zweden schreef:We merken dat Kim nadert: ook hier valt tussendoor steeds (lichte) regen. :biggrin2:
Hier regent het nu ook even, komt dat omdat Kim hier dan niet in de buurt is? Of komt dat dan omdat Lique buiten ging zitten? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3349455
Vanmorgen zei de weerman in België dat er wel wat neerslag gevallen is gisteren, maar maar weinig de grond bereikt heeft. Dat de lucht zo droog is, dat de regen bijna helemaal verdampt is voordat hij de grond bereikt.
Gezellig is dat... :-X

Vandaar ook dat er gisteren een hele tijd wat vocht in de lucht hing maar er eigenlijk geen vocht op de grond lag...
Door Anne in Zweden
#3349456
Charlie Angel schreef:Goede timing ook, het is al een maand droog en heet. En nu bedenk je pas om eens buiten te gaan zitten? :biggrin2:



Hier regent het nu ook even, komt dat omdat Kim hier dan niet in de buurt is? Of komt dat dan omdat Lique buiten ging zitten? :biggrin2:
Ik hoop voor jullie dat het door Angelique kwam. Kim is van ons de komende twee weken! >:( :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3349462
Anne in Zweden schreef:We merken dat Kim nadert: ook hier valt tussendoor steeds (lichte) regen. :biggrin2:
Wacht maar tot we er zijn :P
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3349463
Charlie Angel schreef:Goede timing ook, het is al een maand droog en heet. En nu bedenk je pas om eens buiten te gaan zitten? :biggrin2:

Was die lekker...die zak bijdehandjes >:( :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door