Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3348901
Kaio schreef: van welke , het zijn nl 2 maten :biggrin2:
Ah ik dacht 2 voeten. Dan de onderste.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348916
ja lekker lastig dit weer, die voeten van mij. ;D
Als ik meet kom ik dus hoger dan 22,3 uit. Als ik erop sta vind ik het net kunnen en vind ik die grotere wellicht te veel ruimte boven mijn tenen hebben. In schoenen absoluut nodig maar in sandalen wil ik ook niet te veel ruimte voor hebben, dan struikel ik weer erover ::) Maar ja overheen wil ik ook niet ... argh.....
Door hannabelgje
#3348919
Kaio schreef:ja lekker lastig dit weer, die voeten van mij. ;D
Als ik meet kom ik dus hoger dan 22,3 uit. Als ik erop sta vind ik het net kunnen en vind ik die grotere wellicht te veel ruimte boven mijn tenen hebben. In schoenen absoluut nodig maar in sandalen wil ik ook niet te veel ruimte voor hebben, dan struikel ik weer erover ::) Maar ja overheen wil ik ook niet ... argh.....
De mijne passen zo'n beetje precies en ik kom niet met mijn tenen over de rand. Groter dan gaan ze omflappen met lopen. Is niet handig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3348931
Ik heb net gekeken maar bij xero sandalen zitten ongeveer zoals jouw bovenste, en dat loopt bij mij prima. Ik vind de onderste wel erg krap als ik eerlijk ben.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348947
oo gut waarom liggen er nergens fysieke winkels met mijn maat >:( >:( >:(
Vind dat moeilijk zo schoenen kopen

Een greep uit mijn sandalen:
20180717_073243.jpg
20180717_073243.jpg (1.65 MiB) 1715 keer bekeken
Riekers met hoge hak, zitten perfect, lopen goed!(en dat in een barefoot topic :biggrin2: ) Zie je ook weinig ruimte
20180717_073356.jpg
20180717_073356.jpg (2.01 MiB) 1715 keer bekeken
Nikes, al oud, struikel ik wel eens over de neus, terwijl dat ook niet veel langer is, zijn wel stuggere zolen als barefoots uiteraard...
20180717_073514.jpg
20180717_073514.jpg (2.4 MiB) 1715 keer bekeken
Ziet er leuk uit maar voor mijn voeten ware foltermachines ;D Verzin maar waar het kan drukken of schuren

Maar alle sandalen zijn mt 36 dus. Ik ben te bang voor te klein maar ook zeker voor te groot. Want volgens mij hou ik wel van een tight fit zeg maar...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3348949
Heb je de andere voet ook al afgetekend?
En heb je geleken naar makkelijk terug sturen? Want dan zou je beide paar kunnen bestellen, passen en de andere terugsturen?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348955
dinky89 schreef:Heb je de andere voet ook al afgetekend?
En heb je geleken naar makkelijk terug sturen? Want dan zou je beide paar kunnen bestellen, passen en de andere terugsturen?
Ja een beetje want ik kon niet spiegelend uitprinten, maar zoals te zien op de foto's zijn ze gelukkig nagenoeg even groot.

Ja dat heb ik (nog) niet kunnen vinden, maar aangezien het uk is kan ik er al vanuit gaan dat terugsturen niet kostenloos is. Zalando of zo heeft het niet. Edit: terugsturen binnen 14 dagen, met labels nog eraan,niet buiten op gelopen. Verzendkosten zijn eigen kosten.

@hanna welke sandalen had jij, jij had toch ook van zero schoes niet?
Siberienne schreef:Ik heb net gekeken maar bij xero sandalen zitten ongeveer zoals jouw bovenste, en dat loopt bij mij prima. Ik vind de onderste wel erg krap als ik eerlijk ben.
Welk model heb jij dan?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3348962
Kaio schreef:ja lekker lastig dit weer, die voeten van mij. ;D
Als ik meet kom ik dus hoger dan 22,3 uit. Als ik erop sta vind ik het net kunnen en vind ik die grotere wellicht te veel ruimte boven mijn tenen hebben. In schoenen absoluut nodig maar in sandalen wil ik ook niet te veel ruimte voor hebben, dan struikel ik weer erover ::) Maar ja overheen wil ik ook niet ... argh.....
Zoveel ruimte heb ik
20180717_093416.jpg
20180717_093416.jpg (1.75 MiB) 1693 keer bekeken
Ik vind ze prima lopen, maar ik hou van heel erg ruim.
Wat hier al iemand zei, zou je er misschien ook altijd nog wat vanaf kunnen knippen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348963
Doranto schreef:Zoveel ruimte heb ik
20180717_093416.jpg

Ik vind ze prima lopen, maar ik hou van heel erg ruim.
Wat hier al iemand zei, zou je er misschien ook altijd nog wat vanaf kunnen knippen.
:o
Dat vind ik heel veel zeg! Wellicht ligt het ook aan je manier van lopen of je erover heen struikelt of niet. Ik heb die neiging wel. :biggrin2:
Dit zijn de treks dan? want van de trails kun je niks afknippen denk ik.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3348964
Kaio schreef::o
Dat vind ik heel veel zeg! Wellicht ligt het ook aan je manier van lopen of je erover heen struikelt of niet. Ik heb die neiging wel. :biggrin2:
Dit zijn de treks dan? want van de trails kun je niks afknippen denk ik.
Ik heb ze nu ruim een jaar denk ik en héél af en toe ben ik wel eens met de voorkant op de grond gekomen. Alles bij elkaar een paar keer maar en dan voornamelijk in het begin. Maar de voorkant flapt dan gewoon om, dus vallen doe je niet. Dit is de Z-trail. Die heeft nét een iets comfortabelere zool. Ik vind ze misschien wel het fijnste bf schoeisel wat ik heb.
Ik heb ze trouwens ook heel losjes afgesteld, zodat ik vrijwel niet voel dat ik ze aan heb. Ze hangen als het ware los om mijn voeten. Als ik ergens een hekel aan heb is het een schoen die ergens knelt of drukt.
Laatst gewijzigd door doranto op di 17 jul 2018, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hannabelgje
#3348965
Ik zou even mailen met natuurlijkhardlopen.nl om te vragen wanneer ze weer binnen komen. De vorige keer duurde dat echt niet lang.


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348969
Doranto schreef:Ik heb ze nu ruim een jaar denk ik en héél af en toe ben ik wel eens met de voorkant op de grond gekomen. Alles bij elkaar een paar keer maar en dan voornamelijk in het begin. Maar de voorkant flapt dan gewoon om, dus vallen doe je niet. Dit is de Z-trail. Die heeft nét een iets comfortabelere zool. Ik vind ze misschien wel het fijnste bf schoeisel wat ik heb.
Ik heb ze trouwens ook heel losjes afgesteld, zodat ik vrijwel niet voel dat ik ze aan heb. Ze hangen als het ware los om mijn voeten. Als ik ergens een hekel aan heb is het een schoen die ergens knelt of drukt.
aja de trails hebben net iets van demping en zijn lichter dan de treks. De treks hebben weer meer connectie met de grond als ik de uitleg goed volgde. Aangezien de paden hier met zand, kiezels en stenen ook puntige bezaaid liggen heb ik enige voorkeur voor de trails. Maar ze zijn dus wel fijn. :)
Ik wil geen knellende schoenen maar ook niet te los, schoenen die je niet voelt zeg maar :biggrin2:
Door Siberienne
#3348982
Kaio schreef:Ja een beetje want ik kon niet spiegelend uitprinten, maar zoals te zien op de foto's zijn ze gelukkig nagenoeg even groot.

Ja dat heb ik (nog) niet kunnen vinden, maar aangezien het uk is kan ik er al vanuit gaan dat terugsturen niet kostenloos is. Zalando of zo heeft het niet. Edit: terugsturen binnen 14 dagen, met labels nog eraan,niet buiten op gelopen. Verzendkosten zijn eigen kosten.

@hanna welke sandalen had jij, jij had toch ook van zero schoes niet?
Welk model heb jij dan?

Volgens mij heb ik de trail
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door