Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door fransbulletje
#3348589
Geweldig dat het op de Trovet nu zo goed gaat.
Dan maar een brok, het gaat er tenslotte om dat het goed gaat met Nelson.

Ook ik heb brokken staan, van Celtic Connection zalm/forel en eend /gans. Hugo heeft periodes dat hij slecht eet en dan wel wat brokken lust dus dan maar brok. Oliver krijgt dagelijks klein handje brokjes, gewoon omdat hij het zo lekker vindt. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3348590
:o :o :o :o

wat een openhartigheid hier!
we krijgen toch geen brokkentopic hoop ik :biggrin2:

pssst niet tegen Lizzy zeggen, maar ik gebruik brokjes om te belonen. Darf bites zijn favoriet ;)
Door fransbulletje
#3348594
pluk schreef::o :o :o :o

wat een openhartigheid hier!
we krijgen toch geen brokkentopic hoop ik :biggrin2:

pssst niet tegen Lizzy zeggen, maar ik gebruik brokjes om te belonen. Darf bites zijn favoriet ;)
;D ;D ;D

In de vriezer ligt zo'n 35 kg kvv en heb maar 5 kg brokjes dat zegt toch genoeg ;)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3348596
pluk schreef::o :o :o :o

wat een openhartigheid hier!
we krijgen toch geen brokkentopic hoop ik :biggrin2:

pssst niet tegen Lizzy zeggen, maar ik gebruik brokjes om te belonen. Darf bites zijn favoriet ;)
Hahahaha!

Sorry Lizzy!
Ik ben nog steeds barf fan.
Alleen die drollen al :-X :-X :-X
Door Janie2
#3348602
;D (edit: zakje vol! Hahaha. Of 2?)
Zou dat trouwens met blik anders zijn?
Er is hier weinig verschil in drol.
Wellicht 1 drol meer per dag, maar nog steeds de vertrouwde vers bonkies. Niet die “ik loop in het bos en zie aan de drol wat de hond eet” poep.

Nog steeds geen misselijkheid hope?
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3348616
Sorry voor de afleiding van het topic.
Voor Bandit wil ik graag wat achter de hand hebben omdat hij zo lang ziek in zijn darmen is. Nelson is nóg meer allergisch overal voor. Dus als Nelson het aankan, is de kans groot dat het voor Bandit ook werkt.
Vandaar mijn vraagje. ;)
Het was niet mijn bedoeling om dit topic te bevuilen.


Ik vind het gewoon super dat Nelson weer een blije hond is en dat het beter gaat!
Dat is toch het allerbelangrijkste!!
Allemaal dankzij jullie liefde en goede zorgen. Je geeft niet op en blijft zoeken naar een oplossing.
Hartstikke tof! Nelson is je, zeker weten, heeeel dankbaar! :-*

Ik kan me voorstellen dat je blij wordt nu je ziet dat het met Nelson beter gaat he!? :daisy:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3348627
Oh ik ben zo blij! Ik kan die brokken wel zoenen (maar ik doe dat niet, ze stinken!) We weten natuurlijk nog niet of het nu niet gewoon alleen de helicobacter was. Voor hetzelfde geldt was het dat en zou het even goed zijn gegaan op zijn medicijnlading en barf.
Ik durfde barf, of rauw, gewoon niet meer aan. Maar mijn man wil wel heel graag proberen om over een hele tijd toch weer rauw te gaan voeren.

Ik weet het nog niet. Ik ben flink geschrokken en er bestaat dus kennelijk een kans dat er in dat lijf dingen mis gaan zonder dat je ze ziet. Notitie van mijn man: dat kan op brokken dan ook. Tja...
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3348635
Hope schreef:Oh ik ben zo blij! Ik kan die brokken wel zoenen (maar ik doe dat niet, ze stinken!) We weten natuurlijk nog niet of het nu niet gewoon alleen de helicobacter was. Voor hetzelfde geldt was het dat en zou het even goed zijn gegaan op zijn medicijnlading en barf.
Ik durfde barf, of rauw, gewoon niet meer aan. Maar mijn man wil wel heel graag proberen om over een hele tijd toch weer rauw te gaan voeren.

Ik weet het nog niet. Ik ben flink geschrokken en er bestaat dus kennelijk een kans dat er in dat lijf dingen mis gaan zonder dat je ze ziet. Notitie van mijn man: dat kan op brokken dan ook. Tja...
Heeft Nelson nu dan helemaal geen last meer?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3348651
Hij heeft jeuk. Maar hij krijgt geen apoquel en het is echt goed te doen. Ik moet hem nu wel iedere dag wassen, maar ja. Hopelijk is dat tijdelijk. Voor nu in ieder geval veiliger dan apoquel.

Hij is fit, heeft veel energie, poept 3x per dag. Hij is niet misselijk, krijgt ook geen emeprid meer. Alleen nog hele ladingen antibiotica...
Door Eef+Stippels
#3348666
Wat fijn dat het zo goed gaat! :)
Hopelijk blijft dat na het eindigen van de ab zo.
En hoef je Nelson straks ook niet elke dag meer te wassen. Hoe vindt hij dat eigenlijk?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3348677
Hij is het wassen gewend, hij vindt water erg gezellig en hij weet ook dat hij daarna over het weiland mag crossen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3348696
Hope schreef:Hij heeft jeuk. Maar hij krijgt geen apoquel en het is echt goed te doen. Ik moet hem nu wel iedere dag wassen, maar ja. Hopelijk is dat tijdelijk. Voor nu in ieder geval veiliger dan apoquel.

Hij is fit, heeft veel energie, poept 3x per dag. Hij is niet misselijk, krijgt ook geen emeprid meer. Alleen nog hele ladingen antibiotica...
:thumbup: Oh, fantastisch!!!

Ik ben zo blij voor jullie! :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3348749
Nou, we waren er al een beetje bang voor natuurlijk maar toch. Hij heeft JEUK.
Vreselijke, afschuwelijke, hele erge jeuk. Prednison is nu niet echt een optie vanwege de hele ladingen antibiotica die er al in gaan en een nieuw middel gaat nu niet (al was het maar omdat het zondag is). Hij staat weer op de apoquel.

Dit kan zo niet door gaan denk ik. Hij is vuurrood, bijt zijn poten er zo ongeveer af. Ja, met apoquel gaat het prima maar dit is puur onderdrukken. Dit is zijn typische allergische jeuk. Huid vuurrood, lippen aan de binnenkant rood en zonder apoquel krabt hij zich wezenloos.

Wat moet ik nu toch :(

Steeds vaker vraag ik me af of er nog wel opties zijn. Dit is toch geen leven zo. Hij kan niet op vers en hij kan niet op brok.

Stel dit was jouw hond. Wat deed je dan nu?
Door Siberienne
#3348751
Ach Hope, wat verschrikkelijk naar.

Ik denk toch.. nu even prednison om zo snel mogelijk deze cirkel te doorbreken en dan een voer zonder dierlijke eiwitten, dus een vegetarisch voer of obv insecten

Ik zou het denk ik nog niet opgeven zonder prednison een kans te geven. Ook omdat ik Spot daarop goed op heb zien knappen. Maar ik snap je twijfels over of je nog door moet gaan
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door