Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3348360
Gecondoleerd, Siberienne. Heel veel sterkte voor jou en allen die je vader liefhebben.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3348424
Gecondoleerd Siberienne, heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.
Fijn dat hij kon gaan in het bijzijn van ieder die hem liefhad.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3348426
Siberienne schreef:Ons pap is er niet meer. Afgelopen weekend kreeg hij weer een complicatie. Hij vond het genoeg, we hebben hem laten gaan. Vanmorgen is hij in ons bijzijn overleden. Het voelt zo raar om het zo op te schrijven, het lijkt nog onwerkelijk.

Nooit meer ‘opa met de kaas’ voor de mannen. Hij genoot er zo van om onze honden kaas te voeren en te knuffelen. Ze wisten dat ook precies. Zelfs ontsnappingkoning Chenak kwam terug racen toen hij het plastic zakje van opa hoorde ritselen.

Voor pap is het goed zo, hij heeft rust. Maar we missen hem. :-\ :'( :'(
Gecondoleerd met het overlijden van je vader, Siberienne. En heel veel sterkte gewenst voor de komende periode. :'( :bigarmhug:
Door Siberienne
#3348454
Dank jullie wel allemaal, jullie zijn lief :) het gaat best goed met ons, het is intensief maar ook mooi. Het meeste is nu geregeld, ik ben mijn speech / gedicht nog wat aan het bijschaven en dan 100x vertellen zodat het lukt om het ook voor te lezen. En nog foto's uitzoeken en scannen.

Vandaag was ik met de mannen bij mijn moeder, was wel even slikken toen we binnen kwamen want ze gingen mijn vader zoeken :'( Maar mijn moeder heeft de taak ons pap over genomen en de kaas uitgedeeld ;) . En ze hebben ook heel wat knuffels uitgedeeld. Vooral Spot merkt dat wel, als iemand het moeilijk heeft. Nu zijn ze helemaal uitgeteld.
Door zurca
#3348457
Siberienne, gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wil jou en je familie veel kracht en sterkte toewensen :bigarmhug:
Door smulpaap
#3348479
Siberienne , gecondoleerd met het verlies van je vader

En heel veel sterkte de komende tijd :-* :-*
Door hamada
#3348481
Gecondoleerd met je vader. En heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd en daarna.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348547
Mijn buik is te dik.
Baby zit met z'n billen tegen m'n ribben aan. Ik kan gewoon niet meer normaal rechtop zitten, moet steeds m'n rug hol maken en buik vooruit steken om te zorgen dat hij er tussen past.
Ik heb geen blaas meer, mag al blij zijn als er meer komt dan een paar druppels, verlies regelmatig eens urine als hij weer eens duwt, of er water loopt iod. Zit 5x per dag op toilet voor de grote boodschap, die is ofwel knetterhard ofwel zowat water maar steeds maar een klein beetje.
Ik heb pijn tijdens het vrijen maar m'n libido rijst de pan uit als ik zwanger ben. Lekker tegenstrijdige gevoelens zo.

En verder doet m'n bekken, onderrug en m'n buik gewoon pijn. Mn harde buiken doen nu altijd al wat pijn. Mn lijf is ook echt moe en voelt een beetje 'op'.
Ik ben het beu... :-\

De vorige 2 zwangerschappen vond ik het helemaal niet te lang duren. Maar nu mag het wel gedaan zijn.
Tis alleen nog 4 weken te gaan... :(

Zucht...

Voilà, dat is er ook weer eens uit. ::)
Door MillyMol
#3348553
pearlsofpassion schreef:Mijn buik is te dik.
Baby zit met z'n billen tegen m'n ribben aan. Ik kan gewoon niet meer normaal rechtop zitten, moet steeds m'n rug hol maken en buik vooruit steken om te zorgen dat hij er tussen past.
Ik heb geen blaas meer, mag al blij zijn als er meer komt dan een paar druppels, verlies regelmatig eens urine als hij weer eens duwt, of er water loopt iod. Zit 5x per dag op toilet voor de grote boodschap, die is ofwel knetterhard ofwel zowat water maar steeds maar een klein beetje.
Ik heb pijn tijdens het vrijen maar m'n libido rijst de pan uit als ik zwanger ben. Lekker tegenstrijdige gevoelens zo.

En verder doet m'n bekken, onderrug en m'n buik gewoon pijn. Mn harde buiken doen nu altijd al wat pijn. Mn lijf is ook echt moe en voelt een beetje 'op'.
Ik ben het beu... :-\

De vorige 2 zwangerschappen vond ik het helemaal niet te lang duren. Maar nu mag het wel gedaan zijn.
Tis alleen nog 4 weken te gaan... :(

Zucht...

Voilà, dat is er ook weer eens uit. ::)
Nou die kleine nog... ;D
Sterkte met de laatste loodjes, die echt heel zwaar zijn, lees ik. :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3348558
Ja, Pop, dat klinkt als hoogzwanger :biggrin2:

Doet me denken aan de laatste periode dat Lennard en Fabian nog in de buik zaten. Dat ik me dan wilde verplaatsen. niet ver ofzo, maar gewoon van de stoel naar de koelkast. En dat ik me dan bedacht waar de vorkheftruck was :P

Maar nog eventjes he. Je moet maar zo denken: het gaat ook weer voorbij. En dan binnenkort de kraamperiode. En die gaat gelukkig ook weer voorbij.
Als je de baby nog een week binnen kunt houden, is tie goed. Dan is het geen prematuurtje meer (nog steeds wel mini uiteraard) en hoeven er meestal niet perse gekke toeters en bellen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door