Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3346633
De linzenstoof van gisteren, maar nu een gratin van zoete aardappel met blauwschimmelkaas, pistache noten en pompoenpitten

Toe: chocolade-kokos-sinaasappel grand marnier cake (van amandelmeel en kokosmeel) met daarover warme kersen.
Door Lizzy
#3346641
Siberienne schreef:Ik neig naar een grote omdat ik vaak grote stoofpotjes maak voor meerdere dagen, moet mijn pan opmeten

Ik had nu een bakcamembert vd super in zo’n korstje maar dat doe ik niet meer, ik hal er wel weer bij de kaasboer. Meer smaak. De linzen stoof was wel prima.
Ja, dan heb je wel de grote nodig hoor.

OK, geen van de super dus :biggrin2:
Door Too
#3346808
- pien - schreef:Broodje zalm met appeltaart met koffie en slagroom toe. Bij de Ikea :biggrin2:
Vanavond een restje mie met tofu.

Jullie hadden een feestje.... lekker en deftig uit eten!



Gister mooie rode eikenbladsla met lekkers erdoor: appel, avocado, augurk, zadenmix en een stukje gegrilde kip

Vanavond iets met witlof of snijbonen

Poezen:
Gister kalkoen en kwartelkarkas,
vandaag feestblik met ei en geprakt konijn van Floris
Door - pien -
#3346822
Too schreef:Jullie hadden een feestje.... lekker en deftig uit eten!



Gister mooie rode eikenbladsla met lekkers erdoor: appel, avocado, augurk, zadenmix en een stukje gegrilde kip

Vanavond iets met witlof of snijbonen

Poezen:
Gister kalkoen en kwartelkarkas,
vandaag feestblik met ei en geprakt konijn van Floris
Lekkere salade! Ik had ook nog een bakje salade erbij gewild bij Ikea, maar vergeten...
Ik had de hele avond nou niet het idee dat ik echt avondeten op had.
We hadden keus uit balletjes, vegetarische balletjes, zalm, en 'fish and chips', maar daar zaten zulke bleke frieten bij, die heb ik maar niet genomen.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3346832
Uhhh, ff denken wat er vanavond op de planning staat:
Aardappelballetjes (uit de airfryer aangezien ik gister de gekookte aardappels heb gedaan ipv vandaag :-[ ), vis cuisine en een goed gevulde bak sla :biggrin2: ......
Door Lizzy
#3346867
Tomaten/groentensoep met brood en omelet. Soep staat trouwens in de hooimadam. Kan 'm zo opdienen wanneer we zin hebben. Verheug me er nu al op en ben benieuwd hoe ie geworden is (eerste keer tomaten/groentensoep in de h-madam).
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3346882
CindyMayella schreef:Dat allemaal vind ik ook erg lekker ;) ....
:bigarmhug:
Kom je gewoon bij mij eten vandaag! :biggrin2:
Lizzy schreef:
Menu dinsdag :biggrin2:
Menu "ik heb even comfort-food nodig" ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door