Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3346302
Fenixjuh schreef:We zijn eruit!
We gaan eerst naar Munchen (omgeving) om bij te komen van de lange reis. Daarna trekken we door naar zuid Oostenrijk, ik wil wel een paar dagen naar Slovenië, vriendje een paar dagen Italië.
We hebben een prachtig nieuwe tent/huis, het enige probleem is nu, hoe krijgen we alles mee? :-X
Dat problemen hebben wij inderdaad ook.
Wij gaan met 2 auto's. Lekker gezellig ::).
Maarja, je moet iets verzinnen om alles mee te kunnen nemen ;)
Door Dreetje
#3346303
Net terug van 8 dagen Kreta
Heerlijk uitgerust.
Met hond heb ik niet echt vakantie dus 8 dagen zonder Rocky, de overige 357 dagen
maken we dat weer helemaal goed.
Door Elf
#3346305
Wij gaan dit jaar naar Japan, dus de honden gaan niet mee. Die hebben hun eigen vakantieadres waar ze altijd graag naar toe gaan :) . Als we wel met de honden gaan dan vind ik Denemarken altijd heerlijk.... Strand in de voortuin, bos in de achtertuin, fantastische vakantiehuisjes te huur. Heerlijk!
Door Siberienne
#3346309
Fenixjuh schreef:We zijn eruit!
We gaan eerst naar Munchen (omgeving) om bij te komen van de lange reis. Daarna trekken we door naar zuid Oostenrijk, ik wil wel een paar dagen naar Slovenië, vriendje een paar dagen Italië.
We hebben een prachtig nieuwe tent/huis, het enige probleem is nu, hoe krijgen we alles mee? :-X

Leuk! Wij waren in Slovenië, vind het erg leuk daar. Heb nog wel wat tips, als je wil. En wij hebben overnacht in Augsburg op de heenweg (camping) op de terugweg aan de Chiemsee (B&B). Geef maar een gil als je nog wat wil weten. Wij waren trouwens zonder honden.
Door Eef+Stippels
#3346321
Elf schreef:Als we wel met de honden gaan dan vind ik Denemarken altijd heerlijk.... Strand in de voortuin, bos in de achtertuin, fantastische vakantiehuisjes te huur. Heerlijk!
Vertel, vertel!! :D
Klinkt geweldig!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3346324
Siberienne schreef:

Leuk! Wij waren in Slovenië, vind het erg leuk daar. Heb nog wel wat tips, als je wil. En wij hebben overnacht in Augsburg op de heenweg (camping) op de terugweg aan de Chiemsee (B&B). Geef maar een gil als je nog wat wil weten. Wij waren trouwens zonder honden.
Graag!! We 'moeten' nog eens met de honden in Doetinchem wandelen, dan kunnen we daar lekker bij de ANWB neuzen. We gaan pas in augustus, dus gelukkig nog wel tijd zat.
Voor nu hebben we: Tent, koelbox en grote bench.
Vorig jaar paste het, maar toen nam Jacy's bench 'slechts' 2/3 kofferbak in, en kon er nog veel op/naast. Nu de bench vult echt de hele kofferbak, dus met de koelbox en tent is de auto zo vol. Ik heb altijd nog een koffer, wasmand en boodschappenkrat ::) En dan nog 2 matjes, 2 slaapzakken en 2 kussens... Oh, en nog een boodschappentas voor onderweg, met campingboekjes, broodjes enzo...
Door Elf
#3346351
Elf schreef:Wij gaan dit jaar naar Japan, dus de honden gaan niet mee. Die hebben hun eigen vakantieadres waar ze altijd graag naar toe gaan :) . Als we wel met de honden gaan dan vind ik Denemarken altijd heerlijk.... Strand in de voortuin, bos in de achtertuin, fantastische vakantiehuisjes te huur. Heerlijk!
via bijvoorbeeld www.sologstrand.nl of www.novasol.nl zijn veel huizen te huur. We hebben ook wel eens via www.dogsincluded.nl geboekt. Dan zie je meteen de selectie van huizen waar honden mogen komen ;)
Door Elf
#3346353
Siberienne schreef:Leuk! Wij waren in Slovenië, vind het erg leuk daar. Heb nog wel wat tips, als je wil. En wij hebben overnacht in Augsburg op de heenweg (camping) op de terugweg aan de Chiemsee (B&B). Geef maar een gil als je nog wat wil weten. Wij waren trouwens zonder honden.
Help, in mij vorige post heb ik mezelf geciteerd.... ::) :biggrin2:

Wij hebben geboekt via www.sologstrand.nl, www.novasol.nl en via www.dogsincluded.nl.
Door MillyMol
#3346356
Mijn vakanties met de honden liggen de komende jaren vast: Hongarije. :D ;D Met een tuin van bijna 5000 m2 moet aan ruimte geen gebrek zijn schat ik zo in.
Door eelke
#3346371
Dreetje schreef:Net terug van 8 dagen Kreta
Heerlijk uitgerust.
Met hond heb ik niet echt vakantie dus 8 dagen zonder Rocky, de overige 357 dagen
maken we dat weer helemaal goed.
Haha, grappig, ik heb zonder hond geen vakantie :P
Door Elvira
#3346387
ik ga naar Schotland. 150 jaar geleden is de golden retriever ontstaan en dit wordt gevierd op het landgoed waar dit gebeurde. Dit is in de buurt van Loch Ness, dus we gaan ook op zoek naar Nessie ;)

Het is wel een heel eind weg, maar het is wel een prachtige omgeving. we zitten hier : http://www.culligrancottages.co.uk/
Door Anne in Zweden
#3346472
Wij gaan dit jaar niet op vakantie. De buren verhuren een huisje en omdat ze zelf op vakantie zijn dan, hebben wij beloofd een oogje in het zeil te houden, zodat de huurders er geen potje van maken. Jong gezin met hond, dan weet je het wel... :-X :biggrin2:
Door Tanna
#3346475
eelke schreef:Haha, grappig, ik heb zonder hond geen vakantie :P
Wij ook niet :) .
Door Tanna
#3346476
Wij hebben jaren achter elkaar vakantie in Drenthe gevierd. Sinds januari wonen we in Drenthe en we hebben nog steeds het vakantiegevoel, dus eigenlijk kunnen we gewoon hier blijven. Hooguit een weekje 's-Gravenzande of zo want het strand missen we soms wel. Maar dat zit er dit jaar vast niet aan, er valt nog zoveel aan het huis te doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door