Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3344662
Beste Barfplaatsleden,

Helaas heb ik beroerd nieuws..... Aan het eind van de zomer gaat Pluk ons verlaten als moderator. Pluk blijft wel gewoon lid hier hoor, dus we zien haar gelukkig nog! Pluk, bedankt voor alles dat je voor Barfplaats hebt gedaan en de komende weken nog gaat doen :-* ! Ik vond je een kei van een mod :-*

Gelukkig gaat een andere kei Pluk vervangen! Eelke gaat de KVV hoek van Pluk overnemen. Eelke's naam is al toegevoegd als moderator, dus de komende weken doen zij het samen. Bedankt Eelke, dat je het over neemt van Pluk :-*

Groetjes, Lizzy
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3344675
Modje zijn is best een zware taak en Pluk, je hebt het super goed en fijn gedaan! Altijd met veel geduld dingen uitzoeken en uitleggen in de kvv hoek.

En Eelke nog een groene knop erbij (of wat was dat ook alweer?)! Concrats!
Door eelke
#3344764
Anne in Zweden schreef:Bedankt voor alles, Pluk! En veel plezier in de kvv-hoek, Eelke. Hou je nog wel tijd over om bier te brouwen?! :P :biggrin2:
Haha, ja, dat brouwen dat is goed te combineren, dat is vooral wachten tot iets op temperatuur/kookt/gefiltert/gekoeld is. Kan ik lekker naast mijn pan die hoek in de gaten houden ;)

Alleen dat schoonmaken van de flessen, daar gaat pas tijd in zitten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door