Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door SabenJin
#333770
Ik heb nu waarschijnlijk ook een adres gevonden voor Carnibest. Misschien toch verstandig eens een flinke vriezer aan te schaffen.
Jin krijgt normaal Energique waar ze het echt extreem goed op doet, al zeg ik het zelf, maar misschien dat ik dus ook eens carnibest ga proberen, want dat schijnt nog beter te zijn? Wat zijn eigenlijk de verschillen?
Overal zitten toch vitamines, groenten en calcium e.d. in?
Door Truus
#333774
Je moet het gewoon uitproberen en kijken waar je hond het het beste op doet.
Ikzelf vind Carnibest niet zo gemalen als Energiqie, er zitten grotere stukken vlees in. Carnibest heeft volgens mij rijst erin en Energique granen.
Gewoon proberen dus. ;)
Door SabenJin
#333969
Carnibest schijnt beter te zijn dan energique heb ik gehoord. Bij carnibest zie je echt het rode vlees, de stukjes bot, groenten, pens etc.

Energique ziet er daarintegen erg grauw uit.... maar ze doet het er wel goed op. Voor energique heb ik inmiddels een goedkoper adresje gevonden. Nu alleen nog een diepvrieskist. Hoe groot meot die diepvrieskist zijn? Het is alleen bedoeld voor het vlees.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#334356
[quote="SabenJin"]
Hoe groot meot die diepvrieskist zijn? Het is alleen bedoeld voor het vlees.
[/quote]

Ik zou zeggen zo groot mogelijk ;D
ff serieus, dat hangt natuurlijk af van hoeveel je per keer wil bestellen.
Ik heb een 368 liter kist, daar kan met een beetje proppen ruim 220 kg Carnibest in. Maar ik heb dan ook 3 grotere honden.
Door Helen
#334361
Rijst is ook een graansoort ff tussendoor ;D

Verder heb ik voor 2 honden twee vriezers. Een hoge en een lage. De een heeft 4 laden en de ander 7. In de kleinste past slechts 50 kg Carnibest en de andere is de Barf vriezer. Kuma krijgt Carnibest en die eet onderhand bijna een kilo per dag, dus het is eigenlijk te weinig. De andere vriezer is voor Balou en die eet er ruim 4 maanden van. Dan is hij echt bijna leeg. Als Kuma mee mag barfen over een maand of 1 a 2 dan zal het wel beter gaan. Dan gok is dat ze samen een maand of 2 a 3 met de inhoud van de vriezers doen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door