Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3340853
dinky89 schreef:Wauw, die is wel heel mooi gelukt Lazy! Dat eendje naast de steiger maakt hem voor mij af :)
Dank je Dinkt89 enne..... hij gaat op 30x40 cm aan de muur! :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343182
Lazy Garfield schreef:Eenzaam bankje aan het Veluwemeer, wie wil hier nu niet zitten?

DSC_0020-2.jpg
Ik wel, maar dan bungelen mijn korte beentjes wel heel erg ;D

Mooi hoor lazy, het is te zien dat dit je ding is, je weet de sfeer heel mooi te vangen.
Door Lizzy
#3343196
Lazy Garfield schreef:Eenzaam bankje aan het Veluwemeer, wie wil hier nu niet zitten?

DSC_0020-2.jpg
Ik zie deze nu pas. Wat een prachtige foto!
Door Aprilsnow
#3343231
Lazy Garfield schreef:Eenzaam bankje aan het Veluwemeer, wie wil hier nu niet zitten?

DSC_0020-2.jpg
Prachtige sfeer. Nu heb ik weinig verstand van fotograferen maar ik denk dat ik hem nog mooier had gevonden als de leegte aan de rechterkant groter was geweest.
Dat je meer meegenomen wordt in de "kijk" richting van het bankje.
Maar da's maar een gevoel hé :-*
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3343233
Aprilsnow schreef:Prachtige sfeer. Nu heb ik weinig verstand van fotograferen maar ik denk dat ik hem nog mooier had gevonden als de leegte aan de rechterkant groter was geweest.
Dat je meer meegenomen wordt in de "kijk" richting van het bankje.
Maar da's maar een gevoel hé :-*
Daar heb je helemaal gelijk in maar naast het bankje stond een groene pullebak en die wilde ik er niet ophebben! ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343245
Lizzy schreef:Weet je wat ik zo mooi vind aan de foto? Dat het ook echt leegte en eenzaamheid uitstraalt.
Ja vind ik ook. Omdat het ook zo'n open een eenvoudig bankje is. Zou al snel een storend ding kunnen worden, maar zo met tegenlicht is ie juist zo sterk.

Ik heb vandaag mijn eerste hoopers wedstrijd op de foto mogen zetten. Reuze leuk om te doen en tot mijn grote opluchting zit er genoeg bruikbaars tussen de bijna 1200 foto's :D . Morgen lekker mee aan de slag, dan kunnen de baasjes ze snel zien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door