Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3342845


Mijn nieuwe vleesmolen :P :P ik heb hem de bijnaam snelle Jelle gegeven...
Bijlagen
IMG_20180523_172230.jpg
IMG_20180523_172230.jpg (3.16 MiB) 3203 keer bekeken
IMG_20180523_165948.jpg
IMG_20180523_165948.jpg (2.4 MiB) 3203 keer bekeken
IMG_20180523_163924.jpg
IMG_20180523_163924.jpg (3.05 MiB) 3203 keer bekeken
Door Lizzy
#3342847
Gefeliciteerd :biggrin2: !

Die lijkt op de mijne trouwens. Ik hoop dat je er net zoveel en lang plezier van gaat hebben als ik van de mijne!
Door Cindy de Wolf
#3342850
Lizzy schreef:Gefeliciteerd :biggrin2: !

Die lijkt op de mijne trouwens. Ik hoop dat je er net zoveel en lang plezier van gaat hebben als ik van de mijne!
Deze molen draait met 2 messen die aan 2 kanten tegelijk snijden en 3 schijven. Dus je kan van groot naar klein werken of groot, medium om groot groot.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3342858
Cindy de Wolf schreef:Deze molen draait met 2 messen die aan 2 kanten tegelijk snijden en 3 schijven. Dus je kan van groot naar klein werken of groot, medium om groot groot.
Zot! :o

Daar zal je wel veel plezier aan beleven.
Kenwoodje met pensioen dan? Zijn plicht vervuld? :biggrin2:
Door smulpaap
#3342868
Lizzy schreef:Arr arrr, more power ;D

Afbeelding


Proest ;D ;D ;D Geef mij die andere snelle Jelle maar hoor :biggrin2:

Mooie aanwinst Cindy , veel plezier ermee ;)
Door Anne in Zweden
#3342893
Wauw, dat ziet eruit alsof je weer een leuk nieuw speeltje hebt gescoord! :biggrin2: Gelukkig heb ik een Hobart, dan kom ik ook niet in de verleiding op jouw nieuwe aanwinst te googelen... ;D Veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3342894
Hoewel het geluid vreselijk smerig klinkt bij het filmpje :o .... ziet het de machine er uit om te kwijlen :D
Mijn keuken is echt niet groot genoeg voor al die gewenste apparaten.... helaas :(
Door Cindy de Wolf
#3342898
Lizzy schreef:Arr arrr, more power ;D

Afbeelding
:biggrin2:
Anne in Zweden schreef:Wauw, dat ziet eruit alsof je weer een leuk nieuw speeltje hebt gescoord! :biggrin2: Gelukkig heb ik een Hobart, dan kom ik ook niet in de verleiding op jouw nieuwe aanwinst te googelen... ;D Veel plezier ermee!
Hobart heb ik voor gekeken maar 2de hand en dan nog circa 1000-1500 euro vond ik ietwat riskant. We hebben krachtstroom dus had zeker gekund.
pearlsofpassion schreef:
Zot! :o

Daar zal je wel veel plezier aan beleven.
Kenwoodje met pensioen dan? Zijn plicht vervuld? :biggrin2:
Noemen ze het unger systeem.
Nee hoor die snort ook nog prima, voor de kleine dingen pak ik echt de kenwood zoals koekjes maken.
Ina schreef:Hoewel het geluid vreselijk smerig klinkt bij het filmpje :o .... ziet het de machine er uit om te kwijlen :D
Mijn keuken is echt niet groot genoeg voor al die gewenste apparaten.... helaas :(
Onze eigen keuken ook niet dus men bouwen dan een serre aan de woning en zetten daar een extra barfkeuken in :P
Gebruikersavatar
Door Ina
#3342901
Cindy de Wolf schreef::biggrin2:


Onze eigen keuken ook niet dus men bouwen dan een serre aan de woning en zetten daar een extra barfkeuken in :P
Joh... ik kwijl gewoon bij jou uitrusting ;) .... als we ooit verhuizen staat bovenaan de lijst een bijkeuken en dan ga ik helemaal los :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3342902
Oooohhhhh!!!! Helemaal niet jaloers ofzo, wat een mooi ding!

Ennn, wij hebben dus een ander huis gekocht, met bijkeuken... Maar die stond op een of andere zo vol... *zucht*
Je moet wat te wensen overhouden zeggen ze.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door