Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ayra
#332888
Hallo allemaal!

Ik ben weer terug van (heel lang) weggeweest, ik was bezig met afstuderen, jullie hebben hier zelfs nog meegewerkt aan een kleine enquete van mij (kan ik trouwens niet meer vinden Help!)

Maarr, toen kwam de grote verrassing, waardoor ik tijdelijk moest stoppen en even mijn hele wereld op z'n kop stond; ik was zwanger!

Ik heb nu dus inmiddels al een prachtig mooi kindje, Julia. En ik heb mijn studie weer opgepakt. Ik ben nu ECHT begonnen met afstuderen, ik ga nog steeds iets met hondenvoeding (en dan kvv) doen. Ik ga als afstudeerproject een ondernemingsplan schrijven. Ik wil dus graag een eigen bedrijf beginnen na mijn studie, hier ergens in het noorden. En ik hoop dan dat ik mee kan helpen om iedereen aan het verslvlees te krijgen 8)

Ik ben nu bezig om zoveel mogelijk kvv fabrikanten te benaderen of ze interesse hebben om mee te werken aan mijn idee. Is hier ook een lijstje oid met sites of contact info van die fabrikanten?

iig mijn excuses dat jullie nooit meer wat van me gehoord hebben wat betreft het afstuderen en de enquete.

Ayra is er ook nog :) ze krijgt geen Barf meer, geen tijd meer voor helaas dus nu krijgt ze meestal Rodi, dat gaat ook wel aardig.
Door bernerfan
#332974
welkom terug ;D ;D, en van harte gefeliciteerd !! met de geboorte van julia :D ( ja iedereen die hier leest zit nu te wachten op een foto denk ik ::) 8) ;) ) ...opnieuw dan veel succes met af studeren :)
Door Ayra
#333997
Bedankt allemaal, ik zal eens in de bieb gaan kijken. Hm, mijn onderzoeksvoorstel was nog niet helemaal goed helaas. Ik moest nog een trend-analyse van hondenvoer geven. Hoe het hondenvoer ontstaan is en hoe het zich ontwikkeld heeft, en de opkomst van versvlees natuurlijk.

Tuurlijk wil ik een foto plaatsen van Julia ;D 8)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ayra op wo 15 jun 2005, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ayra
#334389
[quote="Helen"]
Wat een dotje!!!! Had jij niet ook nog een andere hond trouwens? Of vergis ik mij?
[/quote]

Ja dat klopt! Diesel ;) Toen ik zwanger werd was ik consant in tweestrijd met hem, ik was al een heel eind met trainen. Hij vond kinderen echt niet leuk, daar werd hij helemaal peu nerveus van. maar wij waren ook nog lang niet van plan om aan kinderen te beginnen... ::) ahum... Ik was echt bang dat dat niet goed zou gaan met Diesel, ik was echt VEEL met hem bezig altijd trainen en wandelen en doen. Dat ging echt niet meer, toen ik zwanger was al niet en ik had het idee dat als het kindje er zou zijn dat dat nog wel minder zou worden. plus dat hij het kindje waarschijnlijk helemaal niet leuk zou vinden. Ik zat er constant over in, uiteindelijk de knoop doorgehakt dus en hem herplaatst.

Ik heb hem zelf thuis gehoudens, en via het asiel waar hij vandaan kwam herplaatst. Bij een geweldig stel trouwens, met oudere kinderen en veel ervaring met type werkhonden; herders bouviers enzo altijd honden gehad. het klikte meteen, DIesel was echt best kieskeurgi wat mensen betreft maar hij zat gelijk bij ze op schoot zowat toen ze kwamen kijken , twas gelijk goed.

Maargoed, dat is dus wat er met hem gebeurd is. Ik was opgelucht toen ik het besluit genomen had maar ik mis hem ook wel hoor, soms denk ik oohh waarom heb ik dat tochooit gedaan :'(
Maar als ik zie hoe het er nu aan toe gaat bij ons thuis is het maargoed dat hij ergens anders woont.

Pff heel verhaal zeg :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door