Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3339629
Aangezien ik nog niet weet waar ik naartoe wil, de vraag waar jullie op vakantie gaan?
Ik zoek nog goede inspiratie voor een vakantie met 2 hondjes en tent :)
Duitsland bevalt ons goed, maar daar zijn we al 2 jaar achter elkaar geweest. We gaan maar 2 weken, dus we willen niet ontzettend ver..

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3339635
Wij gaan naar de regio rond Avignon. Maar ik weet niet precies waar. We gaan 10 dagen denk ik. Voor de eerste keer met de caravan zo ver en lang weg en dan met 2 kindjes, dus dat wordt ook spannend.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3339643
Oostenrijk!
Toch echt mijn favo land én een land waar ze super gastvrij met honden zijn! (Zelfs voor mijn Amerikaanse bulldoggen)
Als je naar de deelstaat Tirol gaat is het ook niet zo ver, dat red je met 2x stoppen onderweg is mijn ervaring.
Door Siberienne
#3339653
Wij waren vorig jaar in de Morvan (Frankrijk), nadeel kan erg nat zijn, voordeel heerlijk rustig eindeloos wandelen.

Ardennen vind ik ook nog steeds heerlijk, andere opties in Frankrijk nog de Eiffel en de Vogezen (maar ook natte gebieden ;-) )
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3339660
Wij hebben dit jaar voor het eerst (en hopelijk voor het laatst) niet met zn allen 3 weken tegelijk vrij door omstandigheden, dus wij zoeken ook nog voor een weekje iets, een huisje ofzo, waarbij de hondjes ook mee kunnen.... zat ook aan een van de eilanden te denken, weet alleen nog niet hoe en wat, dus ik lees graag mee :D ......
Door Lida. S
#3339684
ik blijf lekker thuis. Het weer werkt niet altijd mee, maar ik weet geen betere plek voor mij en de honden.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3339691
Kim_S schreef:Zweden :D
Echt waar? :biggrin2: :biggrin2:

Wij gaan niet weg, maar hopelijk worden onze plannen dit jaar uitgevoerd. Dus aan mij heb je niets. :-[
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3339695
Charlie Angel schreef:Echt waar? :biggrin2: :biggrin2:

Wij gaan niet weg, maar hopelijk worden onze plannen dit jaar uitgevoerd. Dus aan mij heb je niets. :-[
Ander huis, dat wel. Een zeker iemand heeft ons vakantiehuis ingepikt ::)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3339697
Kim_S schreef:Ander huis, dat wel. Een zeker iemand heeft ons vakantiehuis ingepikt ::)
Nou jaaaaa ;D

Wij gaan weer naar Frankrijk, maar dat is best groot ::) dus aan mijn bericht heb je niet veel :-[
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3339704
Kim_S schreef:Ander huis, dat wel. Een zeker iemand heeft ons vakantiehuis ingepikt ::)
Hoe durft ze!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3339707
Wij gaan naar de Belgische ardennen. Beetje tussen Maastricht en Luxemburg in. Is voor ons Friezen qua afstand leuk te doen en ik vind het er prachtig. Echt al een andere wereld als thuis, dus op en top vakantiegevoel. Enige wat ik vervelend vind is dat ze er frans spreken, want ik spreek geen woord frans.

De eifel en het moeselgeboed vind ik ook een aanrader. Niet al te ver, prachtig landschap en prachtige dorpjes met meer dan genoeg aan bezienswaardigheden.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3339709
Kim_S schreef: Ander huis, dat wel. Een zeker iemand heeft ons vakantiehuis ingepikt ::)
Tsss hoe durven ze! Afbeelding
Liepen ze niet warm voor woningruil voor een paar weken? Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door