Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3338942
Wat een verdrietige toestand!
Je komt er uiteindelijk wel, maar het zal even tijd kosten. En uiteindelijk zullen zich ook nieuwe kansen voordoen, op welk gebied dan ook.
Ik was zelf natuurlijk ook liever niet gescheiden, maar mijn ex-man en ik zijn nu goede vrienden. We helpen elkaar waar nodig: ik hem met zijn belastingaangifte en hij mij met de verhuizing van Amsterdam naar Zeist.

En zonder de scheiding zou ik nooit zulke mooie plannen voor de toekomst hebben gesmeed: die zou er anders uit hebben gezien. Wellicht leuker, maar dat is pure speculatie.

What doesn’t kill you makes you stronger. You go girl!
Door smulpaap
#3339006
Pauline schreef:Wat een sterke dappere vrouw ben je, respect. :-* :-* :-*

Enne ik roep al vanaf hele jonge leeftijd dat je eerst van jezelf moet houden voordat je ook maar van een ander kunt houden. En dat is gewoon best moeilijk.

Ik wens je alle wijsheid en sterkte. Enne... we hebben een extra kamer, een matras en een ouwe teckeljongen die dol op meisjes is dus wil je een keer een paar dagen elders vertoeven, wees welkom.
Wat lief van je Pauline . :-* :-* :-* Ooit als het weer beter gaat zou ik dat heel erg leuk vinden

Vanmorgen weer naar de peut geweest , en wat is dat dan al veel op een dag :-X ::)
Een pittige maar goede sessie , daarna een warme douche en op bed gaan liggen .... goed ademen , maar ik ben ook in slapa gevallen
En , ik voelde voor het eerst tranen . Dus ik heb heel even gehuild . Die emotie zit in mijn slechte schouder ( wat ooit de frozen shoulder was ) de gehele re-flank en mijn re-been
Het li - been zegt kracht , het re-been zegt ja maar het ontbreekt me aan kracht , daar heb ik geen zin /puf (meer ) in
De vorige keer had ik na behandeling behoorlijk veel moeite om te lopen , voeten deden zeer
En een hevig tranend oog , alsof er een splinter in zat , en de darmen , die rommelen ook nu weer hevig

En verder moet ik nog meer rust nemen , na de wandeling met de Taart eerst rust en dan weer iets doen , terwijl ik zo iets had van de hut gelijk maar effe zuigen is dat ook weer klaar
Ook alle plusjes en minnetjes observeren en opschrijven En in mijn eigen hut blijven , vertrouwde omgeving etc
Verder vond ie dat ik wel goed bezig ben , over bv het ""boek partner "" wat ik gesloten heb
Zo om 16 uur even een telefonische afspraak met manager en morgen naar de bedrijfsarts
Door Siberienne
#3339045
Maf he, hoe emoties zich opslaan in je lijf.
Ik vind dat best apart, daar leer je niet over in de geneeskunde opleiding.... maar het is sel zo. Ik had dat ook bij yoga, schoot er iets ‘los’ begon ik te huilen joh. Daarom vond ik in het begin 1-op-1 sssies ook zo fijn, en ja, peut is hondsvermoeiend. Hoewel dat gaandeweg wel beter werd bij mij. Maar ja, ook dat heeft tijd nodig.

Sterkte ermee en hou je taai, maar je klinkt als goed bezig, je moet maar zo zien, als je niks deed in de peut sessie werd je er ook niet moe van ;)
Door smulpaap
#3339136
Siberienne schreef:Maf he, hoe emoties zich opslaan in je lijf.
Ik vind dat best apart, daar leer je niet over in de geneeskunde opleiding.... maar het is sel zo. Ik had dat ook bij yoga, schoot er iets ‘los’ begon ik te huilen joh. Daarom vond ik in het begin 1-op-1 sssies ook zo fijn, en ja, peut is hondsvermoeiend. Hoewel dat gaandeweg wel beter werd bij mij. Maar ja, ook dat heeft tijd nodig.

Sterkte ermee en hou je taai, maar je klinkt als goed bezig, je moet maar zo zien, als je niks deed in de peut sessie werd je er ook niet moe van ;)
Ik werd vanmorgen al heel vroeg wakker , lag wat na te denken en opeens dacht ik . Bevroren ? ( mijn frozen shoulder is ontstaan in 2009 en regulier behandeld )
En ook nu (weer ) zit daar heel erg veel bagger / emotie . Ik heb een hele slechte dag gehad , heel veel pijn in dat gebied en de gehele re-flank
Ben net onder mijn dekentje vandaan ( ik heethoofd , ik heb het nooit koud bv ) Het hele re-gebied is nog erg gevoelig , maar na de behandeling kan ik dus wel mijn arm verder omhoog strekken . Wat voorheen onmogelijk was
na bezoek bedrijfsarts wist ik de weg niet meer :-X Dus maar weer teruggelopen , naar de receptie en daar heeft men iemand gebeld om mij op te halen
Ik wist niet eens meer hoe mijn foon werkte :-X Leermoment in deze , hou nu eens op met koppig zijn en neem iemand mee (voorlopig )
Wat kan een mens toch diep dalen :-X ::) Naah morgen maar heel veel rust
Door Lizzy
#3339283
smulpaap schreef:Ik werd vanmorgen al heel vroeg wakker , lag wat na te denken en opeens dacht ik . Bevroren ? ( mijn frozen shoulder is ontstaan in 2009 en regulier behandeld )
En ook nu (weer ) zit daar heel erg veel bagger / emotie . Ik heb een hele slechte dag gehad , heel veel pijn in dat gebied en de gehele re-flank
Ben net onder mijn dekentje vandaan ( ik heethoofd , ik heb het nooit koud bv ) Het hele re-gebied is nog erg gevoelig , maar na de behandeling kan ik dus wel mijn arm verder omhoog strekken . Wat voorheen onmogelijk was
na bezoek bedrijfsarts wist ik de weg niet meer :-X Dus maar weer teruggelopen , naar de receptie en daar heeft men iemand gebeld om mij op te halen
Ik wist niet eens meer hoe mijn foon werkte :-X Leermoment in deze , hou nu eens op met koppig zijn en neem iemand mee (voorlopig )
Wat kan een mens toch diep dalen :-X ::) Naah morgen maar heel veel rust
Mijn hemel, dit klinkt wel heel heftig.... :-\ . Ik hoop dat je al twee dagen lekker tot rust aan het komen bent en je niet meer zoveel pijn hebt.... Dikke knuffel :-*
Gebruikersavatar
Door Neally
#3339435
Heel heel veel sterkte.
Vanaf de bodem op de eerste trede van de ladder. Op weg naar de zon.
Kracht, moed en heel veel liefde van mensen om je heen wens ik je.
:bigarmhug: :bigarmhug:
Door El_Kato
#3339438
Jeetje wat heftig! Je krijgt het ook zo lekker tegelijk op je bordje :-*

Gelukkig heb je je blije smurf om je er door heen te trekken. Stap voor stap, rustig aan nu is het groot en heftig maar met elke stap die je zet word het kleiner en zal het beter gaan :-*
Door smulpaap
#3339536
Nou , smurf is (nog steeds ) niet heel blij .
Ze gaat nu met mij mee naar boven , maar springt nog elke avond van bed af terwijl ik mijn tanden sta te poetsen
En loopt dan naar de dichte slaapkamerdeur , ( de slaapkamer waar baasje nog even lag voordat ie het huis verliet )
Maar ja , ze zal er langzaam aan aan moeten wennen dat de baas er niet meer is
Ik merk het buiten ook nog steeds aan haar gedrag , het vrolijke blije hondje ? Nee
Baasje belde nog , of ie op de koffie kon komen . Nee ! Als je iets te melden hebt dan doe je dat maar via de foon
Zeker in Taartje haar belang , die is weer helemaal van de leg en snapt er weer niets van
Naa , hij miste zoonlief en de kleintjes . ja ? dat is jouw probleem .
Verder nog iets ? Het samenwonen beviel ook niet zo goed . jammer , ook jouw probleem
Ja , ze gaat om 21 uur al naar bed . En dan ga ik zitten te malen he ? Fijn , jouw probleem
Verder is mijn leidinggevende op bezoek geweest , fijn gesprek gehad
En mijn peut weet de juiste snaren te raken , daarna niet fijn . Maar oh zo nodig
En ik luister goed naar mijn lichaam
Door Lizzy
#3339548
smulpaap schreef:Nou , smurf is (nog steeds ) niet heel blij .
Ze gaat nu met mij mee naar boven , maar springt nog elke avond van bed af terwijl ik mijn tanden sta te poetsen
En loopt dan naar de dichte slaapkamerdeur , ( de slaapkamer waar baasje nog even lag voordat ie het huis verliet )
Maar ja , ze zal er langzaam aan aan moeten wennen dat de baas er niet meer is
Ik merk het buiten ook nog steeds aan haar gedrag , het vrolijke blije hondje ? Nee
Baasje belde nog , of ie op de koffie kon komen . Nee ! Als je iets te melden hebt dan doe je dat maar via de foon
Zeker in Taartje haar belang , die is weer helemaal van de leg en snapt er weer niets van
Naa , hij miste zoonlief en de kleintjes . ja ? dat is jouw probleem .
Verder nog iets ? Het samenwonen beviel ook niet zo goed . jammer , ook jouw probleem
Ja , ze gaat om 21 uur al naar bed . En dan ga ik zitten te malen he ? Fijn , jouw probleem
Verder is mijn leidinggevende op bezoek geweest , fijn gesprek gehad
En mijn peut weet de juiste snaren te raken , daarna niet fijn . Maar oh zo nodig
En ik luister goed naar mijn lichaam
Oh alsjeblieft zeg, komt ie nu klagen over zijn nieuwe vlam?! ::) >:( :-X

Goed dat je hem weg stuurt. Laat ie maar een therapeut zoeken.

En heel goed hoor, dat jij naar jouw lichaam luistert! Goed bezig :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3339550
Lizzy schreef:Oh alsjeblieft zeg, komt ie nu klagen over zijn nieuwe vlam?! ::) >:( :-X

Goed dat je hem weg stuurt. Laat ie maar een therapeut zoeken.

En heel goed hoor, dat jij naar jouw lichaam luistert! Goed bezig :-*
Precies dit.
Dikke knuffel! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door